Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Είπε κάποιος αμερικανόδουλος...

Ανώνυμος είπε...

Κοντεύουμε να κάνουμε εμετό με το "Ολγάκι" σου και τον "Ραχωβίτσα". Μας έχεις ζαλίσει τα μέζεα!!! Εμένα προσωπικά μου γυρίζουν τ' άντερα όταν μπαίνω στη σελίδα σου και το πρώτο πράγμα φάτσα φόρα είναι οι σκατόφατσές τους. Εάν έχεις πέσει θύμα του "συνδρόμου της Στοκχόλμης" ή εάν είσαι μαζώχα και αντέχεις να τους βλέπεις αναρτημένους στην ιστοσελίδα σου δικαίωμά σου. Εμείς οι υπόλοιποι τι φταίμε;;;; Την ιστοσελίδα την έχεις γιά να ενημερώνεις τον κόσμο και τους αναγνώστες σου ή γιά να αναρτάς τα προσωπικά σου προβλήματα;;; Εάν ισχύει το δεύτερο ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω... και ίσως πάψω να σε ξαναδιαβάζω...


Η απάντησή μου:

Δεν αναρτώ κάποιο προσωπικό μου πρόβλημα. Το θέμα είναι κοινωνικό. Το πρακτοράκι αυτό, κυκλοφορεί μέσα στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Πρόκειται για ένα επικίνδυνο άτομο, που το προορίζουν για ιατροδικαστή.
Θα είναι ο άνθρωπος τού Ραχωβίτσα, τής DEA και τής Αμερικανικής Πρεσβείας δηλαδή, σε κάποια Ιατροδικαστική Υπηρεσία (Αθηνών ή Πειραιώς - δεν υπάρχουν και πολλές άλλωστε).
Υφίσταται ένα δεύτερο ενδεχόμενο, μία εναλλακτική κίνηση, να την κάνουν ψυχίατρο. Ναι-ναι, καλά διαβάσατε. Σε δημόσιο νοσοκομείο φυσικά. Την φαντάζεστε στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού παραδείγματος χάριν;
Όσο για το να μην με ξαναδιαβάσης, σκασίλα μου.
Μην ξαναπατήσεις το πόδι σου εδώ. Έτσι κι αλλιώς, ένας αμερικανόδουλος είσαι. Εγώ, απευθύνομαι σε ΑΓΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΟΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΕΣ.

Διηνέκης