«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα !!! Μην ξεχνάτε ότι, το ακόλουθο είναι Συμπαντικός Νόμος: Ὕβρις → Ἄτη → Νέμεσις → Τίσις
Τρίτη 23 Ιουνίου 2015
Το «παιχνίδι» (νεο-)ραγιά μου, ήταν χαμένο - ήδη - από το... 1832 !!!
Τελικά, πάρα πολύ καλά τά 'λεγε από το 1832 (!!!) η Μαντώ Μαυρογένους στον Κωλέττη:
«Θέλετε να παραδώσετε τη χώρα στον Σουλτάνο και μετά 'σεις να γίνετε ο Ηγεμόνας της, επιτηρητής της με την προστασία τής Πύλης...»