«Η στρατιωτική θητεία θα αναβαθμιστεί και θα περιοριστεί σε καθαρά επιχειρησιακά καθήκοντα με πλήρη σεβασμό των δικαιωμάτων των στρατευμένων μέσω μιας δημοκρατικής διαδικασίας»,έλεγε ο κ. Ταφύλλης. Αλλά παρόλα αυτά η επιχειρησιακή ειδικότητα …γκαρσόνι παραμένει .
Δεν έχουμε απολύτως τίποτα με τα γκαρσόνια,αντιθέτως. Όμως είναι γνωστό οτι στρατεύσιμοι δεν μας περισσεύουν. Ούτε ένας! Συνεπώς προς τι όλες αυτές οι αποσπάσεις στα ΚΑΑΥ;
Από την άλλη...
Η συνέχεια εδώ
