Εκ των υστέρων διαπιστώνουμε ότι κάναμε ΛΑΘΟΣ ...ΛΑΘΟΣ όχι σ' ό,τι αφορά τη γνώση μας, αλλά σ' ό,τι αφορά την εκτίμησή μας για την αποτελεσματικότητα των συνωμοτών ...Τους υπερεκτιμήσαμε ...Τους "μετρούσαμε" για στοιχειωδώς έξυπνους, ενώ αυτοί είναι παντελώς ηλίθιοι. Πώς μπορούσαμε να φανταστούμε ότι αυτοί, οι οποίοι είχαν όλα τα μέσα στη διάθεσή τους και "έστηναν" το "ΝΑΙ", θα αποτύγχαναν παταγωδώς και θα τους έβγαινε ένα προκλητικό "ΟΧΙ"; Πού να φανταστούμε ότι τον νέο στημένο "εμφύλιο" θα τον κέρδιζε ο "Ζαχαριάδης"; Αν δηλαδή γνωρίζαμε ότι επρόκειτο περί τόσο ηλιθίων, θα προτείναμε το ΟΧΙ, ώστε να το ενισχύσουμε ...Να το ενισχύσουμε, όχι βέβαια εξαιτίας αυτών των οποίων "πρεσβεύει", αλλά εξαιτίας αυτών των οποίων συνεπάγεται.
Περισσότερα, εδώ
ΤΟ ΠΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΦΑΣΚΕΛΟ:
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2015
Ρε μαλάκα «Υδροχόε», εσύ δεν μάς έλεγες τον Ιανουάριο να ψηφίσουμε Τσίπρα; Δεν είχες πάρη «πρέφα» τότε ότι είναι ο νέος «Ζαχαριάδης»; Για να δούμε τι θα γράψη αύριο και το φιλαράκι σου η «Μαύρη Φατρία»... Είστε όλοι ένας κι ένας...
Όλα αυτά είναι χρήματα, τα οποία "εξατμίστηκαν" και τα οποία δεν θα αναπληρωθούν ποτέ...
Η συνέχεια εδώ

