Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

ΓΥΝΑΙΚΕΣ (και μάλιστα ΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ) ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ για να πολεμήσουν υπερ βωμών και εστιών !!! Στη Συρία, όχι στην Ψωροκώσταινα...

Μια στρατιωτική μονάδα χριστιανών γυναικών έχει συσταθεί στη Συρία για να πολεμήσει ενάντια στο ισλαμικό κράτος.


Η μονάδα θα λειτουργεί κατά μήκος της γραμμής της κουρδικής γυναικείας πολιτοφυλακής.
Η μονάδα είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ των Σύριων χριστιανών γυναικών οι οποίες θέλουν επίσης να λάβουν μέρος στην άμυνα της χώρας τους.

Η συνέχεια  εδώ