Εδώ, 'μπρος γκρεμός και πίσω Koulis...
Ο Αξελ, ο Οβριόπουλος, μόνο εμάς σκέπτεται. Τους πολίτες. Όχι το λαό. Αλλά τους πολίτες επειδή είμαστε «Κοινωνία των πολιτών». Και είπε ότι, η «μεταρρύθμιση» δεν είναι λογιστική αλλά...
Η συνέχεια εδώ
===============
Πού θα καταλήξη το πείραμα Οβριόπουλος-ΕΚΟΥΜΟΥ; Εδώ.