Μικρός και κάτω των περιστάσεων ο Ιερώνυμος ο οποίος πριν από λίγες μέρες επιχείρησε να περάσει την προσωπική του θέση ως θέση της Εκκλησίας, σχετικά με το θέμα της Μακεδονίας γράφοντας στα παλιά των υποδημάτων του την Ιερά Σύνοδο που έχει εκδώσει ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι δεν πρόκειται να δεχθεί το όνομα «Μακεδονία».
Παπά Ιερώνυμε αποδεικνύεις για άλλη μία φορά πόσο άχρωμος, άοσμος και ανύπαρκτος είσαι την ώρα που...
Η συνέχεια εδώ
«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα !!! Μην ξεχνάτε ότι, το ακόλουθο είναι Συμπαντικός Νόμος: Ὕβρις → Ἄτη → Νέμεσις → Τίσις




