Το αίνιγμα του τάφου της Αμφίπολης – 1β
υνεχίζεται ο καταιγισμός ειδήσεων με συμβολικά γεγονότα! Θεωρώ σκόπιμο ν’ αναφέρω μερικές, καί ας είναι καλά ένα από τα ιστολόγια που διαβάζω, που τις συγκεντρώνει καί τις παρουσιάζει όλες μαζί… ώστε να γλυτώνω το ψάξιμο. (Εδώ, δίνω τους συνδέσμους από τις πηγές των ειδήσεων.)
Έχουμε, λοιπόν…
Στην Κόρινθο:
- Σκοτωμένο γεράκι (δηλαδή, το ιερό πτηνό του Απόλλωνα) από κυνηγό.
- Φωτιά στον ναό του Αποστόλου Παύλου.
- Καί, ώ της ηλιθιότητας, ζωγραφισμένο “στρίνγκ” επάνω στο (ολόσωμο) άγαλμα του Ηρακλή. (Κάποια βάνδαλα κι αγράμματα ζώα προφανώς θα ήθελαν να είναι σαν τα μούτρα τους ο κατ’ εξοχήν άνδρας. Αμ, δεν ήταν, όμως! Κάντε τον κόπο να διαβάσετε γιά τους δύο ληστές, που ο Ηρακλής τους έδεσε με τα κεφάλια προς τα κάτω καί τους κουβαλούσε… καί γιατί στο τέλος τους άφησε ελεύθερους.)
(Ο αιώνιος Έλλην!… Όξω καρδιά, αποφασίζει συχνά-πυκνά με το …κάτω κέντρο αποφάσεων, καί καταντίπ τρελλοκομείο! Αντίθετα, ένας εβραίος θα τα καταχώνιαζε – προφανώς γιά να τα πάρει μαζί του στον τάφο του.)
Λέγεται ότι ο Άρπαλος έταξε πάρα πολλά λεφτά στη (σιτεμένη, αλλά φημισμένη) Λαΐδα, γιά να του κάτσει. Δεν γνωρίζω τη συνέχεια, αλλά μιά απολαυστική περιγραφή των κατορθωμάτων του (με τις …χορεύτριες) θα βρείτε εδώ.
Γενικώς, κάθε τι που έχει σχέση με τον Μεγαλέξανδρο, βάλλεται.
Όσον αφορά τα γεράκια, έχουμε ακόμη μία πρόσφατη είδηση:
- Συνελήφθη (στην Αλεξανδρούπολη) …Πέρσης, γιά κλοπή γερακιού με προορισμό την Αγγλία!
- Το Δημοτικό Σχολείο Μήλου το διέλυσαν βάνδαλοι, σε σημείο να μη μπορεί να λειτουργήσει, εν όψει νέας σχολικής χρονιάς.
Δεν σχετίζεται αμέσως. Αλλά, το γεράκι που πήγαινε γιά εξαγωγή, συν οι ιστορίες με τις αρπαγμένες καί κατεστραμμένες Αφροδίτες (της Μήλου, της Καρυάτιδας στο Μπρίτις Μιουζίουμ, της Εσκή Τζουμά), δείχνουν συμβολικώς ότι η επίθεση γενικεύεται σε κάθε τι αρχαιοελληνικό – καί δη τα “υψηλά”.
Καί συνεχίζεται η παλιοϊστορία αυτή, με δηλητηριάσεις ζώων:
- Στην Πίνδο (Πύρρος, σόϊ του Μ. Αλεξάνδρου από την πλευρά της μητέρας του), καί
- -αν καί λίγο νωρίτερα από το δημοσιογραφικό “μπούμ” με την Αμφίπολη- στη Θεσσαλία (Βουκεφάλας).
Τέλος, επειδή τον Μεγαλέξανδρο “Μπέμπη” τον ανεβάζω, “Μπέμπη” τον κατεβάζω, διότι όντως είναι ακόμη μωρό (με πάνες, φρουτόκρεμες, κτλ) σ’ αυτή του την ενσάρκωση,
- φρόντισαν οι “μαύροι” να διαδώσουν φωτογραφίες μωρών με …Καλάσνικωφ!!! Να τα σιχαθούμε τα μωρά, δηλαδή.
Γέλασα μεν, αλλά θα γελάσω ακόμη περισσότερο, αν οι ισλαμοφασίστες παραγενικεύσουν το κακό με την ελεύθερη διανομή Καλάσνικωφ σε πιθήκια σαν τα μούτρα τους, καί γίνει μέγα πανηγύρι μεταξύ τους. Η παντί τρόπωι εξόντωση, έστω καί αυτοεξόντωση, αυτών των ηλιθίων δολοφονικών ζώων, πρέπει νά ‘ναι πρώτο μέλημα της σημερινής ανθρωπότητας.)
Στα όρια αυτών των ειδήσεων, έπαιζε καί πολλή καταστροφολογία. Μιά φιδάρα μέσα στην Ξάνθη, αστεροειδής που …μας τη χάρισε τελικά (αλλά θα μπορούσε καί να μας εξαφανίσει), αν καί το ψιλομετάνοιωσε, κι άφησε …ελεημοσύνη κάτι ψιλά στη Νικαράγουα, συν φόνοι καί λαθρομετανάστες (καί Βρωμά) στη Ρόδο (ιδιαίτερη πατρίδα του Δεινοκράτη).
Ο Θεός να φυλάει, δηλαδή. Ως φαίνεται, το πώς τη βγάλαμε καθαρή μέχρι τώρα, πρέπει ν’ αποτελέσει αντικείμενο έρευνας.
Πάμε γιά λίγο στην παράλληλη ιστορία, με την ανθρωποθυσία. Ανθρωποθυσία; Ναί!
Αν καί καμμία είδηση δεν αναγράφει σαφώς την ώρα του φόνου (γράφουν απλώς: “τα ξημερώματα”), τη δίνω εγώ: είναι 03:56′. Με τον Ήλιο στις μείον 30° καί τον Βασιλίσκο στις μείον 33°. Η εικόνα δείχνει τα άστρα πάνω απ’ την Καρδαμύλη.
Υπάρχει ακόμη μία πιθανή ώρα του φόνου, η 03:26′. Με τον Ήλιο στις -33°, τον Βασιλίσκο στις -36°, καί την Αφροδίτη (αρχαίες απόκρυφες γνώσεις) στις (“υπερδιαστατικές”) -19.47° . Ίσως αυτή να είναι η πιθανώτερη. Εκτός αν οι νεαροί δολοφόνοι σκότωσαν πρώτα τον ένα, καί μετά από μισή ώρα τον άλλον.
Λοιπόν, υπάρχουν κι άλλα άτομα συνένοχα στον φόνο, λέει ο ένας εκ των δικηγόρων πολιτικής αγωγής.
Έ, ναί. Λογικό. Δεν γινόταν αλλοιώς. Το παράλογο είναι πως οι συλλήψεις των συνενόχων ανακοινώνονται ΠΡΙΝ γίνουν!
Ρέ παιδιά, αυτά τα πράγματα πρώτα γίνονται, καί ΜΕΤΑ λέγονται! Όχι το ανάποδο! Εκτός αν θέλετε να τους δώσετε χρόνο να την κοπανήσουνε.
- Όπως λάθος ήτανε να μιλάνε όλοι, μόλις μιά μέρα μετά τον φόνο, γιά πιθανές “πολιτικές προεκτάσεις” του φονικού.
- Όπως λάθος είναι να προβαίνουν στην κατάσχεση των υπολογιστών των δολοφόνων αρκετές μέρες μετά τη σύλληψή τους, κι όχι αμέσως.
- Όπως λάθος ήταν να μιλάνε προκαταβολικά οι δικηγόροι πολιτικής αγωγής γιά ονόματα συνεργού/ών, που θα “προκαλέσουν πάταγο”.
Τί άλλο συνιστούν, δηλαδή, αυτές οι πράξεις καί παραλείψεις;
Ν’ αλλάξουμε λιγάκι κλίμα, διότι θα σκάσουμε. Όπως στις αρχαίες τραγωδίες, που μετά από το κλάμα που έριχναν οι θεατές, ερχόταν η κωμωδία να ξαλεγράρουν, θα ευθυμήσουμε κι εμείς λίγο. (Μετά από τόση μαυρίλα.) Λοιπόν, ήρθε ο γνωστός δικηγόρος Κούγιας (όστις ανέλαβε συνήγορος ενός εκ των δολοφόνων) κι είπε το αμίμητο:
“- Είναι γνωστή η επικοινωνία συγκεκριμένου πολιτικού χώρου με φουσκωτούς.”
Η δήλωση αυτή είναι αισχρή κακοήθεια, διότι συνεπάγεται (εμμέσως πλην σαφώς) ότι ο καθένας δικαιούται ν’ αφαιρεί ζωές χρυσαυγιτών (τους οποίους σαφέστατα υπονοεί), όπως σκοτώνουμε τις μύγες καί τα κουνούπια. Αλλά δεν θα μείνουμε σ’ αυτό. Θα πιάσουμε το κωμικό μέρος. “Κωμικό”, διότι αυτά έχουν τα δικηγορικά υπερασπιστικά επιχειρήματα (εντός ή εκτός εισαγωγικών) : πότε-πότε στήνουν φοβερές αυτοπαγίδες.
Σύμφωνα με τον δυστυχή αυτόν συνάνθρωπό μας, μόνον ένας συγκεκριμένος πολιτικός χώρος (είναι γνωστό πως) “επικοινωνεί με φουσκωτούς”. Μόνον ένας!
Προφανώς, οι λοιποί είναι Παναγίες. Καί προφανώς, επίσης, η λέξη “Παρακράτος” αυτουνού δεν του λέει τίποτε. Στην ηλικία του, ούτε κάν την έχει ακουστά.
Τί να κάνουμε; Ο καθένας πορεύεται ανάλογα με το μυαλό που έχει.
Δεν θυμάμαι ακριβώς το περιστατικό, αλλά το αναφέρει ο Διονύσης Χαριτόπουλος στο βιβλίο του “Άρης, ο αρχηγός των ατάκτων”: Ο πρόεδρος της ΠΕΕΑ, ο Σβώλος (κεντροαριστερών καί σοσιαλιζουσών πεποιθήσεων), είχε κάποτε μιά συνομιλία με τον Σιάντο, τον επί Κατοχής (άτυπο) αντικαταστάτη του γενικού γραμματέα του ΚΚΕ Ζαχαριάδη. (Οι σύνδεσμοι είναι γιά να μαθαίνει η πιτσιρικαρία του πολυπληθούς αναγνωστικού μου κοινού! :-) )
Κάτι του είπε ο Σιάντος, κι ο Σβώλος απάντησε -“αδειάζοντάς” τον- ότι δεν ξέρει (καί δεν τρέχει) τίποτε, διότι: “- …Εσύ μπορεί να πάρεις το αεροπλάνο, καί σε 24 ώρες να βρίσκεσαι οπουδήποτε.”
Γιατί ανέφερα το περιστατικό αυτό; Πώς μού ‘ρθε;
Διότι προσπαθώ να σκεφτώ σάν ντετέκτιβ.
Λοιπόν, αν είναι να δοθεί εντολή ανθρωποθυσίας,…
- …Ποιός θα τη δώσει;
- Καί με ποιόν τρόπο;
Έχουμε κάποια άτομα που ενδιαφέρονται γιά το τί κρύβει ο τάφος της Αμφίπολης, καί προφανώς δεν ενδιαφέρονται από αρχαιολογικής πλευράς. Επίσης προφανώς, αυτά τα άτομα είναι απ’ αυτά που κυβερνούν -από τα παρασκήνια- τον πλανήτη μας. Επίσης (δις) προφανώς (δις), αυτά τα άτομα ασχολούνται με μαγικές τελετουργίες, κτλ παρόμοια. (Δες, αναγνώστη μου, καί την πρώτη πρόταση του εξής κειμένου.)
Βλέπετε, θεωρώ τον εαυτό μου ευφυές άτομο – καί είμαι, σε μεγάλο βαθμό. Επομένως, τις σπάνιες φορές που διαπράττω ηλιθιότητες, δεν διαπράττω απλές ηλιθιότητες. Διαπράττω ηλιθιότητες πολυτελείας! :-) Καί προσφάτως διέπραξα ηλιθιότητα ολκής!
Αναρωτιόμουνα τις προάλλες τί δουλειά έχουν οι ανθρωποθυσίες με τις (όποιες) αρχαιολογικές ανακαλύψεις, αλλά μου διέφυγε το εξής απλούστατο: Ότι, ακόμη κι αν δεν ξέρω εγώ το γιατί, το ξέρουν “αυτοί”! Κάπως, όπως (σε πιό “λάϊτ” καί χωρίς λιπαρά έκδοση) αυτό που γράφει το ιερόν Κοράνιον: “Δέρνε τη γυναίκα σου δύο φορές την ημέρα. Αν δεν ξέρεις εσύ το γιατί, το ξέρει εκείνη!” (Καί πολύ σωστά απεφήνατο ο Προφήτης, ότι πρέπει να πέφτει ξύλο εις τας γυνάς, να μην παρεκτρέπονται. Διότι, ποιός φυσιολογικός άντρας σκέπτεται ψ.λές άλλων ανδρών δίς ημερησίως; Ά; Άρα, ορθώς ωμίλησεν ο Προφήτης: δεν μπορεί να ξέρει ο φυσιολογικός ανήρ, το γιατί η γυνή θέλει ξύλο.)
Το δικό τους σκεπτικό (“αυτών”) τους υπαγορεύει να κάνουν ανθρωποθυσία (ως “εξευμενισμό” των πνευμάτων, ή του Οξαποδώ, ή δεν ξέρω ποιανού) σε κάθε περίπτωση που: (α) αισθάνονται πως απειλούνται, (β) θέλουν να ευοδωθούν τα σχέδιά τους, καί να πραγματοποιηθούν τάχιστα. Υποθέτω πως με τον τάφο της Αμφίπολης αισθάνονται απειλή, διότι την αρχαία Ελλάδα -καί γενικώς την Ελλάδα- συνεχίζουν να τη δολοφονούν καί να τη θάβουν εδώ κι αιώνες, αλλά δε λέει να πεθάνει, η ρουφιάνα! Όλο βγαίνει έξω απ’ τον τάφο της, καί δε λέει να κάτσει μέσα! :-)
Κι όχι μόνον… Εδώ μιλάμε γιά μία απ’ τις κορυφές της αρχαίας Ελλάδας: τον Μεγαλέξανδρο αυτοπροσώπως!
Όθεν, η “αναγκαιότητα” ανθρωποθυσίας.
Ας τα πάρουμε, τώρα, τα πράγματα λογικά. Εγώ, αν ήμουν ένας απ’ “αυτούς”, καί ήθελα να δώσω εντολή ανθρωποθυσίας,
- Κατ’ αρχήν, θ’ απέφευγα το τηλέφωνο.
Κι εφ’ όσον όλα τα σημερινά (ηλεκτρονικά) τηλέφωνα (λέγεται πως) έχουν κρυφό function call, που ενεργοποιεί το μικρόφωνο από μακριά, ακόμη κι αν εσύ θεωρείς το τηλέφωνό σου κλειστό. Οι δε συνομιλίες πάντα υποκλέπτονται, ακόμη κι αν μιλάς από “ασφαλή” γραμμή, πχ σαν τους πρωθυπουργούς. (Γιά κάθε κλειδί, υπάρχει καί το αντικλείδι. Η ασφάλεια των ηλεκτρονικών μηχανισμών είναι σχετική έννοια. Σήμερα είναι, αύριο δεν είναι.)
Βέβαια, αν κάποιος είναι απ’ “αυτούς”, δεν φοβάται τις “υπερεσίες”. Δικές του είναι. Αλλά, φοβάται την αυτονόμηση κανενός πρακτοριού, καλή ώρα σαν τον Σνόουντεν, καί το σκάνδαλο που θα επακολουθήσει με τη δημοσίευση των συνομιλιών.
- Δηλαδή, θα μετέδιδα την εντολή προφορικώς καί διά ζώσης.
Μμμμ… Πιστεύω, κάπου επτά (7) ώρες με το αεροπλάνο. Που μας κάνει, χοντρικά, έναν κύκλο με ακτίνα Αθήνα-Νέα Υόρκη. Βάλε καί τις διατυπώσεις στα αεροδρόμια, μας κάνει δέκα ώρες ταξίδι μετάβαση, δέκα επιστροφή, καί μένουν καί τέσσερεις γιά φαγητό, κακάκια, καί συνομιλίες.
Αυτά ισχύουν γιά τους κοινούς θνητούς – διότι μπορεί κάποιος να διαθέτει ιδιωτικό τζέτ, που κινείται αρκετά γρηγορότερα. (Ακόμη κι ένα μη-ιδιωτικό Εμπράερ CRX-80 είναι βολίδα, συγκριτικά με τα Μπόϊνγκ καί τα Αίαρμπας. Έχει αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα.) Ωστόσο, τα ιδιωτικά τζέτ τα χρησιμοποιούν “υψηλά” προσώπατα, κι αυτό κινεί υποψίες – ειδικά στα σκανδαλοθηρικά έντυπα. (Ταξίδι αυθημερόν στη Νέα Υόρκη; Ποιός, καί γιατί; ) Άρα, περιοριζόμαστε στη συμβατική εκδοχή των επτά ωρών με επιβατηγό αεροσκάφος της γραμμής.
Καί, μπορώ να πω, περιοριζόμαστε κι εντός της χώρας. Τα ταξίδια έξω έχουν καί διατυπώσεις, πχ θεώρηση διαβατηρίων. Άσε που μπορεί να εγείρουν υποψίες σε ξένους δημοσιογράφους. (Οι οποίοι, με το συμπάθειο, χ.στηκαν γιά το ποιός είσαι στην Ελλάδα.)
Πάει αυτό το ερώτημα. Το επόμενο είναι:
- Αν ήμουν ένας απ’ “αυτούς”, σε ποιόν θα έδινα την εντολή;
- Θα έδινα την εντολή σε άτομο, όσο το δυνατόν ψηλότερα στην κρατική ιεραρχία.
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, στην περίπτωση των δύο φονευθέντων στη Μάνη είχαμε μάλλον πρόχειρο καί βιαστικό σχεδιασμό απ’ “αυτούς”. Κι αυτό, επειδή η ανασκαφή τρέχει με χίλια, καί κάθε μέρα επιφυλάσσει χοντρές εκπλήξεις. Όχι μόνο στους αρχαιολόγους, αλλά στους πάντες.
Δείτε ακόμη κάτι… Μπορεί τα θύματα να είχαν προεπιλεγεί γιά ανθρωποθυσία, αλλά εδώ υπήρχε μία ιδιομορφία: δεν μπορούσαν να μισθωθούν επαγγελματίες πληρωμένοι φονιάδες, διότι πρώτα έπρεπε να γίνει “μαύρη τελετουργία”. Ο επαγγελματίας δολοφόνος σκοτώνει, μαζεύει τα όπλα του, σβήνει τα ίχνη του, καί φεύγει – στον ελάχιστο δυνατό χρόνο. Καί δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο (συναισθηματικά, πεποιθήσεις, κτλ) με τους εντολοδότες του. Άρα, επελέγησαν οι πιτσιρικάδες δολοφόνοι. Με το σκεπτικό ότι:
- Εάν επιτύχουν, όλα καλά – καί θα τους βαραίνει το μυστικό του φόνου μιά ζωή. Ώστε, εκβιαζόμενοι, να κάνουν στο μέλλον κι άλλες τέτοιες “δουλειές”. Να μείνουν …παρακαταθήκη στους εντολοδότες τους.
- Εάν αποτύχουν (όπως καί συνέβη – πέτυχαν τον φόνο, απέτυχαν στα υπόλοιπα), όλοι θα το ρίξουν στο νεαρό της ηλικίας, καί τις λοιπές παρόμοιες δικανικές θρίχες.
Ο εγχώριος δολοφόνος, λέγω, διότι ο αλλοδαπός δολοφόνος (εκ λαθρομεταναστών) βγαίνει πιό σύντομα. (Γιά ν’ “αποσυμφορηθούν” οι φυλακές.) Κι από μόνος του, συνήθως. Δεν περιμένει το οκέϋ των δικαστάδων.
Τα “παιδιά”, λοιπόν, πέρασαν ένα σύντομο φροντιστήριο (γιά τα λόγια που θα πουν πριν τον φόνο, κτλ κτλ), κι ακόμη: επελέγησαν, κι επειδή είναι παιδιά ανθρώπων των …“αυτών”. Γιά …εγγύηση!
Τούτων ειπωθέντων, ποιός ήταν, λοιπόν, ο ηθικός αυτουργός;
…Υπάρχει ένα ξενοδοχείο εκεί κοντά, στα καμιά πενηντάρα χιλόμετρα, το οποίο τιτλοφορείται: “- Κώστα, νά το Ναυαρίνο!” Ιδού το:
(Εκεί που γράφει το “Α”, ωρέ!)
Λοιπόν, ποιός είναι ο συνδετικός κρίκος…
(α) Που τρέχει στον τάφο, αν καί ακάλεστος,
(β) που (όπως απαιτεί η ανάλυσή μας) βρίσκεται κοντά στο σπίτι των φονιάδων, κοντά στον τόπο του φονικού, καί δη κατά την ημερομηνία διάπραξής του; Στο ξενοδοχείο “του Κώστα”;
Καί που (γ) είναι (καταπώς επίσης απαιτεί η ανάλυσή μας) “υψηλό” προσώπατο;
Ά;
Κοίτα να δείς, αδελφέ μου, τί παγίδες στήνει στον κόσμο ο Οξαποδώ! Κοίτα να δείς, πού μπορεί να τρέξει το ρημάδι το μυαλό, καί να κατακολαστείς, καί να χρειαστείς εξομολόγηση!…
Γι’ αυτό κι εγώ το σταματάω εδώ. Δεν επιθυμώ να κάνω αισχρούς λογισμούς, καί να καώ στην Κόλαση! :-)
Μόνο μιά ερώτηση:
Την Ελλάδα, θα τη σεβαστεί κανένας ποτέ;
(Υγ:
Κανισάκι μου, μετανοώ πικρώς γιά όσα σκέφτηκα γιά σένα! Θα πάω να εξομολογηθώ, σου λέω!
Αλλά κι εσύ, μωρέ, μεταξύ μας τώρα, κάνεις τα πάντα γιά να μας δείξεις πως τα τραβάει η καμπούρα σου κάτι τέτοια! Ναί; Αφού σε φτύνει καί σε καταριέται όλη η Ελλάδα! Μην πας να κρυφτείς.
Να είσαι ειλικρινής, διότι κι εσύ θα εξομολογηθείς! Καί δεν κάνει να λες ψέμματα στον παπά. Έ; Σύμφωνοι; )
(συνεχίζεται)
Πηγή: «Εργοδότης»