Το ελληνικό portal της Huffington Post θα είναι στον αέρα στις 20 Νοεμβρίου και, όπως έγινε γνωστό, στο εγχείρημα συμμετέχουν η Μαριάννα Λάτση, οι εφοπλιστές Ευγενία Χανδρή και Πέτρος Παππάς, αλλά και ο Δημήτρης Μάρης της 24Media. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που η οικογένεια Λάτση μπαίνει και επισήμως στα media και επενδύει σε κάποιο μέσο ενημέρωσης.
Σε κοινή τους δήλωση...
Η συνέχεια εδώ
Το εγχείρημα είναι πολυδάπανο, διότι τα δικαιώματα που ζητά η AOL (America Online) είναι ακριβά. Αυτό όμως που έχει σημασία, είναι το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν πλέον επιχειρηματίες αυτού τού βεληνεκούς να εμπλακούν στον κλάδο των ΜΜΕ (και μάλιστα των σοβαρών ΜΜΕ). Ως τώρα, οι περισσότεροι απέφευγαν την οποιαδήποτε - εμφανή τουλάχιστον - εμπλοκή. Φαίνεται όμως, πως οι καιροί αλλάζουν και επιχειρηματίες ιδιαιτέρου βεληνεκούς θέλουν να έχουν τη δική τους φωνή.
Φαίνεται πως οι εγγύς πολιτικές και γεωπολιτικές εξελίξεις θα είναι πυκνές, πολύ πιο πυκνές και έντονες απ' όσο νομίζουμε. Φαίνεται επίσης ότι, η αντιπαράθεση ισχυρών επιχειρηματικών ομίλων με άλλους εξίσου ισχυρούς, θα είναι σκληρή και έντονη.
Διηνέκης