- ΟΣΕ. Με την αποκατάσταση των δικτύων στην πρώην Γιουγκοσλαβία η Γερμανία πλέον επανέρχεται στα Βαλκάνια και στην απαίτησή της για έλεγχό τους ...Μια απαίτηση, η οποία στην Ελλάδα έχει το όνομα του "ΟΣΕ". Βασική της προτεραιότητα είναι να ελέγξει - απλά με τον γερμανικό τρόπο, ως συνήθως τζάμπα - το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο ...Το δίκτυο αυτό, το οποίο θα συνδέει το απολύτως αναβαθμισμένο - αλλά κινεζικό πλέον - λιμάνι τού Πειραιά με το κέντρο τής Ευρώπης. Τι θα κάνει ο Τσίπρας τώρα; Θα προχωρήσει στις "στημένες" αποκρατικοποιήσεις που "δείχνουν" Γερμανία; Θα αποκαλύψει τις λοβιτούρες τού μητσοτακικού παρακράτους στον θηριώδη οργανισμό; Σε μια εποχή που τα σιδηροδρομικά δίκτυα αναδεικνύονται σε πρώτης επιλογής στρατηγικές επενδύσεις των ισχυρών κρατών, η Ελλάδα τι θα κάνει; Θα συνεχίσει να κατασκευάζει με δημόσιους πόρους τα πανάκριβα έργα υποδομής, για να τα ξεπουλήσει τζάμπα ως "πακέτο"; Με το τροχαίο υλικό τού οργανισμού τι θα γίνει; Θα "καταγγείλει" τα εγκλήματα της Siemens στον ΟΣΕ; Εκείνα τα πανάκριβα "κουφάρια", τα οποία μας τα πούλησε η Siemens για τραίνα και δεν είναι ούτε καν συμβατά με το σιδηροδρομικό μας δίκτυο - και παρ' όλα αυτά εξαναγκαστήκαμε να τα παραλάβουμε - τι θα τα κάνει; ε δεν χρειαζεται και πολυ αντιληψη,για να δουμε τι "κανει"... Ελενη
«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Μία υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα! Επίσης, μην ξεχνάτε ποτέ ότι, το ακόλουθο είναι νόμος: ὓβρις → ἂτη → νέμεσις → τίσις
Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015
3 λιμάνια (Πειραιώς - Μαρινάκης, Βόλου - Μπέος, Θεσσαλονίκης - Μπουτάρης) και το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι άλλο να θελήση ο κατακτητής σου μαλάκα μου;
Labels:
ΓΕΡΜΑΝΙΑ,
Ε.Ε.,
ΕΛΛΑΣ,
ΕΜΠΟΡΙΟ,
ΚΙΝΑ,
ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ,
ΝΕΑ ΤΑΞΗ,
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ