Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

3 λιμάνια (Πειραιώς - Μαρινάκης, Βόλου - Μπέος, Θεσσαλονίκης - Μπουτάρης) και το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι άλλο να θελήση ο κατακτητής σου μαλάκα μου;

Ανώνυμος είπε...
ΟΣΕ. Με την αποκατάσταση των δικτύων στην πρώην Γιουγκοσλαβία η Γερμανία πλέον επανέρχεται στα Βαλκάνια και στην απαίτησή της για έλεγχό τους ...Μια απαίτηση, η οποία στην Ελλάδα έχει το όνομα του "ΟΣΕ". Βασική της προτεραιότητα είναι να ελέγξει - απλά με τον γερμανικό τρόπο, ως συνήθως τζάμπα - το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο ...Το δίκτυο αυτό, το οποίο θα συνδέει το απολύτως αναβαθμισμένο - αλλά κινεζικό πλέον - λιμάνι τού Πειραιά με το κέντρο τής Ευρώπης. Τι θα κάνει ο Τσίπρας τώρα; Θα προχωρήσει στις "στημένες" αποκρατικοποιήσεις που "δείχνουν" Γερμανία; Θα αποκαλύψει τις λοβιτούρες τού μητσοτακικού παρακράτους στον θηριώδη οργανισμό; Σε μια εποχή που τα σιδηροδρομικά δίκτυα αναδεικνύονται σε πρώτης επιλογής στρατηγικές επενδύσεις των ισχυρών κρατών, η Ελλάδα τι θα κάνει; Θα συνεχίσει να κατασκευάζει με δημόσιους πόρους τα πανάκριβα έργα υποδομής, για να τα ξεπουλήσει τζάμπα ως "πακέτο"; Με το τροχαίο υλικό τού οργανισμού τι θα γίνει; Θα "καταγγείλει" τα εγκλήματα της Siemens στον ΟΣΕ; Εκείνα τα πανάκριβα "κουφάρια", τα οποία μας τα πούλησε η Siemens για τραίνα και δεν είναι ούτε καν συμβατά με το σιδηροδρομικό μας δίκτυο - και παρ' όλα αυτά εξαναγκαστήκαμε να τα παραλάβουμε - τι θα τα κάνει; ε δεν χρειαζεται και πολυ αντιληψη,για να δουμε τι "κανει"... Ελενη

Περισσότερα, εδώ.