Οι έμποροι γνωρίζουν την δύναμη της εικόνας. Ξέρουν ότι οι εικόνες αποτυπώνονται στο μυαλό μας και τη συλλογική ψυχή της κοινωνίας. Οι εικόνες του marketing όχι μόνο προσπαθούν να διαμορφώσουν τις αντιλήψεις της κοινωνίας, αλλά μερικές φορές αντανακλούν τουλάχιστον κάποιες αλήθειες για την κοινωνία. Οι έμποροι χρησιμοποιούν εικόνες για να δημιουργήσουν την «ανάγκη» για ένα προϊόν, επιλέγοντας εικόνες που προκαλούν την ταύτισή μας με την εικόνα ή προσπαθούν να διοχετεύσουν μέσα μας την επιθυμία να μιμηθούμε αυτή την εικόνα.
Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Οι εικόνες αποτυπώνουν τις αντιλήψεις. Έτσι, ας δούμε δύο εικόνες των ανδρών, μία από το 2013 και μία από τη δεκαετία του 1960, και ας δώσουμε έμφαση σε μερικά πράγματα που αυτές οι εικόνες...
Η συνέχεια εδώ
Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Οι εικόνες αποτυπώνουν τις αντιλήψεις. Έτσι, ας δούμε δύο εικόνες των ανδρών, μία από το 2013 και μία από τη δεκαετία του 1960, και ας δώσουμε έμφαση σε μερικά πράγματα που αυτές οι εικόνες...
Η συνέχεια εδώ