Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

ΧΘΕΣ, ΕΙΧΑΜΕ ΣΙΝΙΚΟ... «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ». ΣΗΜΕΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ... «ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ».



Και ολίγον ουαχαμπιτικό / σαλαφιστικό...

Τα χθεσινά, εδώ.
Τα σημερινά, εδώ.

Πολυπολιτισμός... Παγκοσμιοποίηση... Νέα Τάξη... Νέα Εποχή ρε δικέ μου...