Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Μια χαρά τα λέει ο αδερφός μας από την Νοτιοανατολική Ελλάδα, την Κύπρο !

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ

Το πιο κάτω άρθρο μου το έχω στείλει χθες με εμαιλ σε δεκάδες χιλιάδες ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχω στην λίστα μου και πολλοί θίχθηκαν, αντέδρασαν και θύμωσαν μαζί μου γιατί απλά τολμώ και λέγω σκληρές αλήθειες.

Αυτό είναι πολύ καλό σημάδι γιατί κάποιοι ψηφοφόροι κατάλαβαν ότι, έστω και αν στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν είναι ηλίθιοι, θέλω να πιστεύω, με το να επιλέγουν να ψηφίζουν για δεκαετίες τώρα τα τρία μεγάλα κόμματα εξουσίας που κατέστρεψαν την Κύπρο, ενεργούσαν ηλίθια.

Κάποιος μάλιστα Βουλευτής μεγάλου Κόμματος που επαναδιεκδηκεί βουλευτική έδρα μου έχει διαμαρτυρηθεί ότι άδικα και ισοπεδωτικά καταφέρομαι κατά των πολιτικών και ότι ο ίδιος είναι καθαρός και δεν εμπλέκεται σε σκάνδαλα. Εγώ του απάντησα ως εξής: Δέχομαι ότι είσαι ένας τίμιος και καθαρός πολιτικός, αλλά απάντησε μου όμως σε παρακαλώ την εξής ερώτηση: Διεκδικείς δεύτερη θητεία, Πες μου τι είχες κάνει για 5 χρόνια για να εκσυγχρονίσεις το κόμμα σου που εμπλέκεται σε σκάνδαλα και διαφθορά και καταστρέφει το τόπο σου και τους πολίτες που σε ψήφισαν; Πότε κατέκρινες την ηγεσία του κόμματος σου και προσπάθησες να διορθώσεις κάποια κακά έχοντα, να συγκρουστείς με τους μη καθαρούς συναδέλφους σου, γιατί δεν παραιτήθηκες για να δώσεις το καλό παράδειγμα; Ποτέ δεν το έκανες και απλά βολευόσουνα και απολάμβανες τα οφέλη της εξουσίας, άρα είσαι συνυπεύθυνος. Μούγγα ο άνθρωπος γιατί όντως, τίποτα δεν έκανε.

Αυτές τις εκλογές δεν απέχουμε. ΑΠΟΧΗ σημαίνει ψήφος στα 3 μεγάλα κόμματα του διεφθαρμένου κατεστημένου. Αυτές τις εκλογές ψηφίζουμε νέους υποψήφιους από κόμματα και κινήσεις εκτός ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ και ΔΗΚΟ. Αν μετά από μια τόσο μεγάλη καταστροφή οι πολίτες επιβραβεύσουν και πάλιν τα τρία μεγάλα κόμματα του κατεστημένου και τους παλιούς βουλευτές, τότε δεν έχουμε γενικώς υπόθεση. Τότε επιβεβαιώνουν το περιεχόμενο του πιο κάτω άρθρου μου περί πολιτικής ηλιθιότητας.

Όμηρος Αλεξάνδρου


<<ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΩΡΙΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.

Ερωτήματα και σύντομο σχόλιο για τις Βουλευτικές Εκλογές:

Ερώτηση 1: Βρίσκεται σήμερα η Κύπρος και ο Λαός της στην χειρότερη οικονομική κρίση που βίωσε ποτέ και ένα βήμα πριν την τουρκοποίηση; ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ

Ερώτηση 2: Την δεινή κατάσταση στην οποία  βρίσκεται σήμερα η Κύπρος και ο Λαός της, την προκάλεσαν εξωγήινοι; ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ

Ερώτηση 3: Αν συμφωνείτε με τις απαντήσεις στις πιο πάνω ερωτήσεις, είναι λογικό να επαναλάβετε αυτό που κάνετε για δεκαετίες τώρα στις βουλευτικές εκλογές του ερχόμενου Μάη; Να συνεχίσετε δηλαδή να διατηρείτε στην εξουσία αυτούς που μας κατέστρεψαν;

Τις τελευταίες δεκαετίες την Κύπρο την κυβέρνησαν και την έφεραν σήμερα στο χείλος του γκρεμού, 3 κόμματα ο ΔΗΣΥ, το ΑΚΕΛ και η πόρνη της κυπριακής πολιτικής ζωής το ΔΗΚΟ. Δεν διατείνομαι ότι τα Κόμματα και οι Κινήσεις πέραν των τριών πιο πάνω κομμάτων είναι οι πιο αξιόπιστες επιλογές. Ωστόσο επιλέγοντας να ψηφίσω τα υπόλοιπα κόμματα και κινήσεις ανοίγω ένα παράθυρο ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον και παράλληλα στέλλω και ένα ηχηρό μήνυμα στα 3 πιο πάνω διεφθαρμένα κόμματα εξουσίας ότι δηλαδή ο λαός τιμωρεί όσους αποδεδειγμένα κατάστρεψαν τον τόπο του. Αν τα 3 πιο πάνω κόμματα δεν έχουν σοβαρές απώλειες στις βουλευτικές εκλογές του Μάη, μπορείτε να μου πείτε παρακαλώ γιατί θα πρέπει να αναμένομε ότι αυτά τα κόμματα θα σταματήσουν τον καταστροφικό τους ρόλο;

Ο  Albert Einstein είχε κάποτε πει τα εξής σοφά λόγια: (α) ‘’Δύο πράγματα είναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη Βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος’’ (β) ‘’Το άκρον άωτον της ηλιθιότητας είναι, να επαναλαμβάνεις τα ίδια πράγματα και να αναμένεις διαφορετικά αποτελέσματα’’>>

Όμηρος Αλεξάνδρου