peri majestic
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΝΕ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
You are a bitch girl!!! Aυτή η έκφραση συχνά πυκνά γινόταν αφορμή για πολλούς καυγάδες τα τελευταία χρόνια, ανάμεσα στον κοριτσόκοσμο.Ήταν η εποχή της Nitro κατάστασης, όπου έπρεπε κάθε νέος άνθρωπος να ακολουθήσει την μόδα με μοναδικό σκοπό να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλούς ανταγωνιστές.
Ένα σύστημα αδίστακτο και κλειστό. Ένα σύστημα που ακολουθούσε την μόδα των image makers,και των τρελών οίκων μόδας όπως Prada, Molinari, Marc Jacobs, Gucci, Versace και φυσικά D&G.
Επειδή η μόδα έχει πολλά πρόσωπα και πολλές επιλογές , η μοναδικότητα και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός. Περιοδικά όπως The Face, Dazed & Confused, I-D, Ten, Another Magazine, Wallpaper άρχισαν να εναλλάσσουν στιλ και να φτιάχνουν μόδα. Δηλαδή νέα είδωλα.
Στη Ελλάδα το μήνυμα της νέας εποχής το πήραν lifestyle περιοδικά όπως το Nitro, Klik, esquire και πολλά άλλα.
Τα περιοδικά μόδας αυξάνονται και εμφανίζονται και οι πρώτες εκπομπές μόδας με καλεσμένους «ειδικούς παντογνώστες» .
Η μοναδικότητα καθώς και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός έλεγαν με καμάρι οι fashion trendsetters.
Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90, τα πάντα άρχισαν να...
Η συνέχεια εδώ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΛΑΙΝΕ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
You are a bitch girl!!! Aυτή η έκφραση συχνά πυκνά γινόταν αφορμή για πολλούς καυγάδες τα τελευταία χρόνια, ανάμεσα στον κοριτσόκοσμο.Ήταν η εποχή της Nitro κατάστασης, όπου έπρεπε κάθε νέος άνθρωπος να ακολουθήσει την μόδα με μοναδικό σκοπό να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλούς ανταγωνιστές.
Ένα σύστημα αδίστακτο και κλειστό. Ένα σύστημα που ακολουθούσε την μόδα των image makers,και των τρελών οίκων μόδας όπως Prada, Molinari, Marc Jacobs, Gucci, Versace και φυσικά D&G.
Επειδή η μόδα έχει πολλά πρόσωπα και πολλές επιλογές , η μοναδικότητα και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός. Περιοδικά όπως The Face, Dazed & Confused, I-D, Ten, Another Magazine, Wallpaper άρχισαν να εναλλάσσουν στιλ και να φτιάχνουν μόδα. Δηλαδή νέα είδωλα.
Στη Ελλάδα το μήνυμα της νέας εποχής το πήραν lifestyle περιοδικά όπως το Nitro, Klik, esquire και πολλά άλλα.
Τα περιοδικά μόδας αυξάνονται και εμφανίζονται και οι πρώτες εκπομπές μόδας με καλεσμένους «ειδικούς παντογνώστες» .
Η μοναδικότητα καθώς και η προσωπικότητα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν το στυλ του καθενός έλεγαν με καμάρι οι fashion trendsetters.
Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90, τα πάντα άρχισαν να...
Η συνέχεια εδώ