Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Έχει... «ξεφύγη» ο Κιτσίκης


Κάποιοι ἰσχυρίζονται ὅτι εἶμαι προφήτης. Καὶ οἱ συνάδελφοί μου στὰ ἑλληνικὰ πανεπιστήμια ἔχουν σκυλιάσει ἐναντίον μου, γιὰ δύο λόγους: 

α) Διότι ἀπὸ τὰ δώδεκα μου χρόνια ποὺ ἡ μοῖρα μου (ἡ κομμουνίστρια μητέρα μου Μπεάτα εἶχε καταδικασθῆ σὲ θάνατο τὸ 1948) μὲ ἔφερε στὶς στράτες τοῦ κόσμου μὲ τρεῖς ὑπηκοότητες, ἠμπόρεσα μέχρι τὰ 81 μου σήμερα νὰ παραμείνω ἀνεξάρτητος, χωρὶς ποτὲ νὰ γλύψω


#############################################################
[σημείωση ιστολογίου «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως»: Εννοεί γλείψω. Πώς και τού... «ξέφυγε» κάτι τέτοιο;]*
#############################################################

τὶς κατουρημένες ποδιὲς τῶν πολιτικῶν καὶ πανεπιστημιακῶν  κατεστημένων, ποὺ ὁμολογῶ ὅτι καὶ ἐγὼ θὰ ὑποχρεωνόμουν νὰ κάνω, ὅπως ὅλοι οἱ ἐγχώριοι συνάδελφοί μου, ἐὰν εἶχα ὑποχρεωθῆ νὰ παραμείνω στὴν χώρα τῆς φαιδρᾶς πορτοκαλέας. Γι’ αὐτὸ καὶ ποτὲ δὲν μὲ ἐκάλεσαν νὰ διδάξω ὡς ἐπισκέπτη καθηγητὴ σὲ ἑλληνικὸ πανεπιστήμιο.
β) Διότι ὅντας στὴν καρδιὰ τῆς Δύσεως ἐπωφελήθην ἀπὸ τὴν πολὺ ἀνώτερη παιδεία ποὺ μοῦ προσέφερε, σὲ σχέση μὲ τὴν ἑλληνική, καὶ ἠδυνήθην νὰ φθάσω σὲ ἐπιστημονικὰ συμπεράσματα ποὺ οἱ ἐγχώριοι συνάδελφοι σκοπίμως συνέχεαν μὲ προφητεῖες ἁγίων, ἄν καὶ ὅλοι οἱ Ἕλληνες, σταχυολογῶντας ξένες  δημοσιεύσεις, ἐσυνέχιζαν νὰ ἰσχυρίζονται, βεβαίως κατόπιν ἑορτῆς, ὅτι εἶχαν προβλέψει τὰ πάντα, ἀκόμη καὶ τὸ πρόσφατο τουρκικὸ πραξικόπημα!  Φθάνει νὰ διαβάσῃ κανεὶς τὰ σχόλια καμουφλαρισμένων  ἐγχωρίων συναδέλφων σὲ τηλεοπτικὲς καὶ δημοσιογραφικὲς συνεντεύξεις μου στὴν Ἑλλάδα, γιὰ νὰ συλλάβῃ τὸ εὖρος τοῦ φθόνου τους ποὺ εὐτυχῶς ἐξισορροπεῖται ἀπὸ τὴν κατανόηση ποὺ λαμβάνω ἀπὸ τοὺς νέους.
Τὸ 1990 λοιπόν, δηλαδὴ πρὶν ἀπὸ 26 ὁλόκληρα χρόνια, στὴν πρώτη ἔκδοση (Ἀκρίτας) τοῦ βιβλίου μου...

Η συνέχεια εδώ

=================

* γλείφω ή γλύφω; -> γλείφω

γλείφω

γλύφω