Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Λάβαμε μία ανοιχτή επιστολή από έναν θείο τού Πάνου Καμμένου, κάποιον κύριο Ιωάννη Δερματά. Την δημοσιεύουμε Α Υ Τ Ο Υ Σ Ι Α ΚΑΙ ΑΛΟΓΟΚΡΙΤΗ

6-12-16

Πάνο Καμμένε,

Δεν σου γράφω ως οπαδός του ετοιμόρροπου κόμματός σου των ΑΝ.ΕΛ., ούτε ως αδελφός της μητέρας σου. Σου γράφω ως πολιτικός σου αντίπαλος και πρόεδρος του νομίμου κόμματος της Ελληνικής Λαϊκής Δεξιάς, που παραμένω σταθερός στις ιδέες μου και δεν ξεπουλιέμαι και δεν γίνομαι για το προσωπικό μου όφελος, έρμαιο των ανήθικων και εν πολλοίς ανθελληνικών δυνάμεων.

Νόμισες ότι με φόβισες με τις δύο μηνύσεις που κατέθεσες εναντίον μου, αλλά πήρες δύο αναβολές από την εκδίκαση της πρώτης. Κατά τα άλλα δεν αφήνεις πολιτικό βούρκο που να μην εισέλθεις.

Πρόσφατα ψήφισες παρών για τον νόμο περί γάμου των ομοφυλοφίλων και την υιοθεσία παιδιών από αυτά τα ζευγάρια. Δύο πλέον ξεκάθαροι από εσένα και την ακολουθία σου, ο Ζουράρις και ο Παπαχρηστόπουλος βουλευτές των ΑΝ.ΕΛ. απέδειξαν ότι «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη». Σε βλέπω και κουμπάρο σε τέτοιο γάμο, επειδή την κουμπαριά την έχεις για πολιτική σου σκοπιμότητα.

Κάθε πρωί ακούω στην εκπομπή του Τράγκα τη φωνή σου να λες «εγώ φοράω παντελόνια και τα τιμάω. Ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστώ με κόμμα μνημονιακό».

Με τις ενέργειές σου αποδεικνύεις πόσο πολύ τιμάς τα παντελόνια σου και με τις μηνύσεις δείχνεις την καθαρότητα της συνειδήσεώς σου. Γι' αυτό θα σβήσεις πολιτικά. Δεν θα σε σώσουν οι ψευτοπαλληκαρισμοί με την στολή παραλλαγής.

Ξυπνάει ο λαός Πανούλι.

Ιωάννης Δερματάς
Πρόεδρος Ε.ΛΑ. Δεξιά

6976627632
eladexia@gmail.com


Υ.Γ. Αναγνώστη, αν τηλεφωνήσεις στον αριθμό 210 5310574 θα διαπιστώσεις ότι ο χρήστης του μόνιμα δεν δέχεται εισερχόμενες κλήσεις. Από αυτόν τον αριθμό εγώ έχω απειληθεί επανειλημμένως τον τελευταίο καιρό.
Υπάρχει συνέχεια...