Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Μόνον μυαλά και ψυχάρες ΑΛΗΘΙΝΩΝ Ελλήνων κάνουν κάτι τέτοια σ' ολόκληρη την υφήλιο, Α Ν Ε Κ Α Θ Ε Ν: Όταν τα αρματαγωγά, έγιναν... "αεροπλανοφόρα" !

Όταν οι Έλληνες επιδεικνύουν ΘΕΛΗΣΗ...


Αρκεί μόνον, να θέλη ο Έλλην...

Στις 8 Φεβρουαρίου 1989, το F-4E S/N 77-1743 (c/n 4995) με χειριστές τον Επισμηναγό Δ. Αλεβίζο (τοτε μοίραρχο της 338 ΜΠΚ) και τον Σμηναγό Σ. Γαρατζιώτη, ενώ προσέγγιζε την ΑΒ Ανδραβίδας σε απόσταση 8,5 ν.μίλια και ύψος 500 πόδια, αντιμετώπισε έκρηξη στους θαλάμους καύσης του αριστερού κινητήρα, με αποτέλεσμα την ολική απώλεια του κινητήρα, μιας εκ των θυρίδων προσιτότητος του χώρου κινητήρα και προσωρινή απώλεια ελέγχου λόγω ξαφνικής και σημαντικής μείωσης της ισχύος. Όμως οι δύο χειριστές αντιμετώπισαν με ψυχραιμία την δύσκολη κατάσταση, ανέκτησαν τον έλεγχο και με τον ένα κινητήρα σε λειτουργία (αρα και με πιεση στα υδραυλικα), προσγείωσαν με ασφάλεια το Φαντομ στην 117ΠΜ.

 Το μόλις 10ετιας τότε μαχητικό, έπειτα απο αρκετούς μήνες κρίθηκε μη επισκευάσιμο στη μονάδα και αποφασίσθηκε η μεταφορά του στην ΕΑΒ αρχικά δια θαλάσσης και εν συνεχεία οδικως.
Αφού αποσυναρμολογήθηκε μερικώς (κινητηρες, εξωτ. μερη των πτερυγων, ρανταρ- radome κλπ.), μεταφέρθηκε οδικώς στο λιμάνι της Πάτρας όπου φορτώθηκε στο Α/Γ ΚΡΗΤΗ το οποίο κατέπλευσε στις λιμενικές εγκαταστάσεις Τσιμέντων Χαλκίδας και από εκεί και πάλι οδικώς στην ΕΑΒ όπου και έφτασε στις 29 Σεπτεμβρίου 1989.

Το είδαμε στα σχόλια ενός άρθρου, εδώ.