Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

Τού Λιβανέζου, τουλάχιστον, τού ζήτησαν συγγνώμην... Τον ταλαιπώρησαν επί ένα πενθήμερο και τού 'παν «συγγνώμην, λάθος»... ΕΜΕΝΑ, Ο ΡΑΧΩΒΙΤΣΑΣ, ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΕ Κ Τ Η Ν Ω Δ Ω Σ _ ΚΑΙ _ ΠΑΝΤΕΛΩΣ Α Δ Ι Κ Α ΕΠΙ 54 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΜΟΥ 'ΣΤΕΙΛΕ 5 ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΑΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ 4 ΦΟΡΕΣ !!! ΔΥΟ ΤΟ 2016 ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΟ 2018... ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ... ΣΙΧΑΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΙΣΧΟΣ... ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2011 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2016. Ο ΡΑΧΩΒΙΤΣΑΣ, ΝΑΙ Ο ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΡΑΧΩΒΙΤΣΑΣ, Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ DEA ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΑΥΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ...



"Στην Ελλάδα που είναι δημοκρατική χώρα και γεννήθηκε η Δημοκρατία, είναι δυνατόν επειδή το όνομα είναι το ίδιο να με κρατήσουν και να μου κάνουν έτσι εμένα; Να μπει ένας αθώος άνθρωπος στη φυλακή επειδή το όνομα μοιάζει με άλλο; Πού είμαστε; Μετά μου ζήτησαν συγγνώμη. Για ποιο πράγμα συγγνώμη;"

Περισσότερα,
εδώ ΚΑΙ εδώ.