Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Έμπλεξε άσχημα η Ελληνική Κοινωνία ( Κ Α Ι ) με τα ψυχοπαθή καρακώλια... Άντε να βρης το Δίκιο σου με τους ΥΠΟΥΛΟΥΣ και ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΕΛ.ΑΣ.ίτες... Εμένα, ο πρώην υπαρχηγός τής ΕΛ.ΑΣ. Ιωάννης Ραχωβίτσας, μού έστειλε τέσσερις (4) φορές ομάδα πέντε (5) αλητών τουρκαλβανών έξω από το σπίτι μου (δύο φορές το 2016 και δύο φορές το 2018). Το καταγγέλω από το ιστολόγιό μου εδώ και 26 μήνες ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ή Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΡΑΧΩΒΙΤΣΑΣ μού έχει ζητήση εξηγήσεις ή... «εξηγήσεις». Ζούμε μέσα σε ένα ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ / ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ. Δυστυχώς φίλες και φίλοι... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. Το μόνο που λέω εδώ και πολλά χρόνια, σε εσάς, τους χιλιάδες αναγνώστες μου (που ξέρω ότι ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ) είναι: ΚΑΡΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΨΥΧΙΑ, αλλά και κάτι ακόμη, πάρα πολύ σημαντικό: ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ, «ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ». Αυτό, να μην το ξεχνάτε ποτέ. Θα το βρη (ο κάθε Ραχωβίτσας) το ΑΔΙΚΟ, μπροστά του κάποια στιγμή. Είναι ΑΝΑΠΟΔΡΑΣΤΗ Η ΝΕΜΕΣΙΣ... Ο ίδιος ο χαρακτήρας τους θα τους πληρώση για τις ΑΔΙΚΙΕΣ τους... Εμείς, πρέπει να παραμείνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Τα κτήνη, αργά ή γρήγορα, θα συναντήσουν αυτό που τους πρέπει... Πάντως, όταν τα κτήνη μάς επιτίθενται, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΔΡΑΝΕΙΣ. Εγώ, προσωπικά, έχω επιλέξη να καταγγέλω τα κτήνη ΔΗΜΟΣΙΩΣ... Είναι πολύ σημαντικό η Κοινωνία να γνωρίζει τα ανθρωπόμορφα κτήνη που κυκλοφορούν στους κόλπους της και να προσέχη... Να σάς ρωτήσω κάτι; Υπάρχει πιο αηδιαστικό πράγμα, από έναν αντιστράτηγο να στέλνη έξω από το σπίτι σου αλήτες (τέσσερις από τους πέντε αλβανά κι έναν παρακρατικό... «έλληνα»); Παρασημοφορημένος αντιστράτηγος, δύο φορές, με αριστείο ανδρείας... Υπάλληλος τής πρεσβείας των ΗΠΑ εδώ και οκτώ (8) χρόνια που έχει αποστρατευθή... Είναι Α Ν Τ Ρ Ι Κ Ι Ο να σού στέλνη τέσσερις (4) φορές αλήτες έξω από την εστία σου; Τι σόι παρακμή είναι αυτή; Ντροπή ρε... Ντροπή... Ντρέπομαι για την κατάντια κάποιων... Λυπάμαι πολύ...