«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα !!! Μην ξεχνάτε ότι, το ακόλουθο είναι Συμπαντικός Νόμος: Ὕβρις → Ἄτη → Νέμεσις → Τίσις
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 3 Απριλίου 2023
Τρίτη 28 Ιουνίου 2022
Τρίτη 29 Μαρτίου 2022
Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016
Κυριακή 12 Ιουνίου 2016
Η... «Τουρκελλάδα» τής Χριστίνας Ιακωβίδου που σάς λέμε (και σάς ξαναλέμε): Να, κάπως έτσι μαλάκα μου, θα φορτωθούμε 25 εκατομμύρια Τούρκους, οι οποίοι θα υποστηρίζουν ότι είναι... ... ... «««Χριστιανοί»»» !
Γραφει ο Greek Spirit
11-6-2016
Η ίδρυση του νεοελληνικού κράτους το 1828, ή αλλιώς η Πρώτη Ελληνική Δημοκρατία, πολύ σύντομα επενδύθηκε με την αρχαιοελληνική ιστορία και γρήγορα οι υπήκοοι του νεοϊδρυθέντος κράτους έμαθαν ότι είναι κατευθείαν απόγονοι πρώτα των αρχαίων Ελλήνων και ύστερα των Βυζαντινών. Την άποψη αυτή στήριξαν τόσο εγχώριοι παράγοντες όσο και εξωχώριοι. Η Ελλάδα σε μια πρωτοφανή στα χρονικά νεκρανάσταση άρχισε να δείχνει ότι πράγματι και παρόλο την 500ετή σκλαβιά ήταν και είναι ακόμα ελληνική. Οι όμορες βαλκανικές χώρες καθυστέρησαν την δικιά τους νεκρανάσταση και μάλιστα βασίστηκαν σε ξένη βοήθεια σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι η Ελλάδα.
Η συνέχεια εδώ
11-6-2016
![]() |
Κάντε μια «βόλτα» κι από εδώ... |
Ο βασιλιάς Όθωνας ανέλαβε την διακυβέρνηση έχοντας στις αποσκευές του την παραδοχή των βορειοευρωπαίων ότι οι υπήκοοι του ήταν γνήσιοι απόγονοι του Περικλή,του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα , του Λεωνίδα κτλ κτλ.
Ο λόγος που οι ξένοι αποδέχθηκαν την δημιουργία του Ελληνικού κράτους ήταν...Η συνέχεια εδώ
Labels:
ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,
ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ,
ΕΒΡΟΣ,
ΕΟΖ,
ΘΡΑΚΗ,
ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ,
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ,
ΝΕΑ ΤΑΞΗ,
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014
Γιατί «ξέθαψαν» πάλι την Ιακωβίδου «μαλάκα Τάκη»; Μα, διότι αυτή η τύπισσα είχε μιλήσει (από το 2000) στο μαλακισμένο το πόπολο, για... ΤΟΥΡΚΕΛΛΑΔΑ !!!
Με εξάμηνη παύση από την άσκηση του οδοντιατρικού της επαγγέλματος τιμωρήθηκε η Χριστίνα Ιακωβίδου και με τη βούλα του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ολα ξεκίνησαν, όπως σημειώνει η εφημερίδα «Το Εθνος», από τρία δημοσιεύματα του 2000, τα οποία εκθείαζαν τα προσόντα της, επαγγελματικά και μη, και τα οποία προκάλεσαν τις αλλεπάλληλες αντιδράσεις του Οδοντιατρικού Συλλόγου.
Τα επίμαχα δημοσιεύματα παρουσιάζουν τη...
Η συνέχεια εδώ
Ολα ξεκίνησαν, όπως σημειώνει η εφημερίδα «Το Εθνος», από τρία δημοσιεύματα του 2000, τα οποία εκθείαζαν τα προσόντα της, επαγγελματικά και μη, και τα οποία προκάλεσαν τις αλλεπάλληλες αντιδράσεις του Οδοντιατρικού Συλλόγου.
Τα επίμαχα δημοσιεύματα παρουσιάζουν τη...
Η συνέχεια εδώ
Αγαπημένε μου Σωτήρη,
Καιρό είχε να μας απασχολήσει η Χριστίνα Ιακωβίδου και μπορεί σε εμάς να μην έλειψε διόλου, εμείς της λείψαμε τα μάλα, μαζί και τα περίφημα "φώτα της δημοσιότητας". Αυτά, η αποκαλούμενη και ως "σέξι οδοντίατρος" τα έστρεψε πάνω της με μία επιστολή - απάντηση στο "σχέδιο Κόφι Ανάν" που έστειλε στις θυρίδες των τριακοσίων βουλευτών, στη Βουλή.
"Καφέ Αμάν" ονόμασε την...magna harta της και μέσα σε αυτή οραματίζεται την ίδρυση της "Τουρκελλάδας", που θα προέρχεται από τη συνένωση της Ελλάδας και της Τουρκίας. Αν πέρασε βαριά την ανεμοβλογιά όταν ήταν παιδί και της άφησε...κουσούρια, δεν το γνωρίζω. Πάντως, η Ιακωβίδου στην επιστολή της έχει προτάσεις και λύσεις για ερωτήματα που εύλογα προκύπτουν. Ας πούμε για τον εθνικό ύμνο του νέου "κράτους", σαφώς επηρεασμένη από τις πλείστες επισκέψεις της στα μπουζουκομάγαζα της χώρας, προτείνει να τον γράψει κάποιος μουσικοσυνθέτης και κατόπιν διαγωνισμού αλά Γιουροβίζιον να το πει ένας καταξιωμένος αοιδός. Αν θα είναι μοντέρνο άκουσμα ή αμανές, δεν διευκρινίζει, όμως έχει λύση για το εθνικό φαγητό. Αυτό θα είναι ο μουσακάς ή τα ντολμαδάκια γιαλαντζί. Η φασολάδα απορρίφθηκε, διότι το εν λόγω φαγητό κάθεται βαρύ στο στομάχι της "συγγραφέως".
Όπως καταλαβαίνεις, η Ιακωβίδου πέτυχε τον στόχο της και ο σάλος που προκλήθηκε ήταν μεγάλος. Το ερώτημα, όμως, που παραμένει κι έχει εξοργίσει τους βουλευτές, είναι πως έβαλε την επιστολή της στις θυρίδες τους (έλα ντε, πως;). Η ίδια λέει, πως φίλοι της βουλευτές - καλά οι υψηλές της γνωριμίες με έχουν συγκλονίσει - όταν διάβασαν το κείμενο το βρήκαν χαριτωμένο - να κριτικάρω τώρα το γούστο τους; - και την προέτρεψαν να συνεχίσει. Στα τηλεοπτικά κανάλια που βγήκε - σιγά μη δεν γινόταν αυτό - έλεγε πως έκανε σάτιρα, επικαλούμενη τον Αριστοφάνη κι άλλους αρχαίους, των οποίων τα κόκαλα σίγουρα θα τρίζουν. Μη σου πω, πως οι άνθρωποι αν φαντάζονταν πως χιλιάδες χρόνια μετά, κάποια Ιακωβίδου από την Θεσσαλονίκη θα τους είχε σαν πρότυπο, θα προτιμούσαν να πήγαιναν στην Σπάρτη ως είλωτες. Μεταξύ μας, πάντως, το εν λόγω κείμενο ήταν τόσο έξυπνο(;) και καλογραμμένο, που πολλοί αναρωτήθηκαν: Είναι στα αλήθεια δικό της; Ένα...πουλάκι μου είπε πως συμμετείχαν κι άλλοι (ή άλλος) "συγγραφείς", οι οποίοι αρέσκονται σε παντός τύπου φάρσες και δη με "επώνυμους" στόχους. "Περίμενε μέχρι το Σάββατο το βράδυ - εκεί γύρω στις 10 - και θα δεις". Για να δούμε τι άλλα θα δούνε τα ματάκια μας.
Πηγή: womenonly
Labels:
ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ,
ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ,
ΜΜΕ,
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,
ΤΟΥΡΚΟ - ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΚΑΤΟΧΗ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














