Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΣΕ... 331 (!!!) ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΜ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ [ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ - ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ], ΠΑΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΓΙΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ;;; ΨΙΤ, ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΓΙΑ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟΝ... "TUBE" ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ, ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΑΓΓΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ Ή ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΑΪΒΙΚΗ, ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΦΡΙΚΗ, ΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Ή ΤΟ ΧΟΝΓΚ ΚΟΝΓΚ... ΓΙΑ ΤΡΑΒΑ ΔΕΣ... ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ (ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΓΓΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ) ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ;


Ενιαίο σώμα ελεγκτών για όλα τα ΜΜΜ 

Την ανάγκη αναμόρφωσης του συστήματος ελέγχων κατά της εισιτηριοδιαφυγής καταδεικνύει για πολλοστή φορά το πρόσφατο περιστατικό καταγγελίας επιβάτιδος, η οποία ισχυρίστηκε ότι δέχθηκε χαστούκι από ελεγκτή, όταν αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία της, μετά τη διαπίστωση ότι επιβιβάστηκε στο μετρό χωρίς εισιτήριο.
Μπορεί η αξιοπιστία της καταγγελίας να ελέγχεται, καθώς, σύμφωνα με το οπτικό υλικό που διαθέτει η διοίκηση των ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), δεν προκύπτει χειροδικία εις βάρος της επιβάτιδος, ωστόσο οι δυσλειτουργίες στο σύστημα ελέγχων, ιδιαίτερα στα οδικά μέσα, παραμένουν.
Είναι ενδεικτικό ότι στο σώμα ελέγχων των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) απασχολούνται περίπου 220 εθελοντές - ελεγκτές. Οι εθελοντές είναι εργαζόμενοι της εταιρείας (στην πλειονότητά τους οδηγοί) οι οποίοι, εκτός ωραρίου, πραγματοποιούν ελέγχους σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Βασικό «αγκάθι», ωστόσο, φαίνεται ότι αποτελεί ο τρόπος πληρωμής τους, ο οποίος προκύπτει ως ποσοστό επί των προστίμων που καταλογίζουν, με αποτέλεσμα να έχουν επιδείξει κατά καιρούς υπερβάλλοντα ζήλο. Παράλληλα, υπάρχουν 18 εργαζόμενοι των ΟΣΥ οι οποίοι απασχολούνται αποκλειστικά στον έλεγχο των εισιτηρίων. Οι περισσότεροι εξ αυτών είναι εργαζόμενοι της εταιρείας οι οποίοι μετατέθηκαν για διαφόρους λόγους (π.χ. υγείας) από άλλους τομείς των ΟΣΥ στον έλεγχο των εισιτηρίων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το έργο τους δεν θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματικό.
Από τους εθελοντές ελεγκτές των ΟΣΥ καθημερινά στα οχήματα της εταιρείας βρίσκονται περίπου 30-40 άτομα. Η αναδιάρθρωρση και η παρακολούθηση των ελεγκτών από την εταιρεία έχει οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα, καθώς το 9μηνο του 2014 αυξήθηκε η αξία των προστίμων κατά 85% και διαμορφώθηκε στα 3,531 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, ο τρόπος λειτουργίας του σώματος κρίνεται ιδιαίτερα προβληματικός. Αποτέλεσμα είναι το υπουργείο Υποδομών να προσανατολίζεται στη δημιουργία ενός ενιαίου σώματος ελεγκτών για όλα τα μέσα. Επίσης, έχει ζητηθεί η συνδρομή 50 αστυνομικών από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, που θα δημιουργήσουν ειδικό σώμα αστυνομικών συγκοινωνιών (Urban Transport Police).
Στις ΣΤΑΣΥ ο έλεγχος κομίστρου διενεργείται από 93 άτομα που κινούνται σε ομάδες 5-6 ατόμων, απασχολούνται αποκλειστικά στον έλεγχο κομίστρου και πληρώνονται με μισθό, ανεξάρτητα από τον αριθμό των προστίμων που καταλογίζουν.
Το 7μηνο του 2014, ο αριθμός των προστίμων στις ΣΤΑΣΥ αυξήθηκε κατά 43,29% (καταλογίστηκαν 49.591 πρόστιμα), ενώ η αξία τους ανήλθε στα 3,614 εκατ. ευρώ, ενισχυμένη κατά 37,35%.
Στο μεταξύ, η διοίκηση των ΣΤΑΣΥ εξέδωσε χθες ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει για την πρόθεσή της να κινηθεί νομικά κατά της καταγγελίας που έκανε η επιβάτις.