Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

100 δις δολλάρια δαπάνησε η Σ. Αραβία για να «εξαγάγη» το ακραίο Ισλάμ !

Οι αμερικανικοί δημοσιογραφικοί οργανισμοί άρχισαν επιτέλους να λαμβάνουν υπόψη τους τις διασυνδέσεις της Σαουδικής Αραβίας με την τρομοκρατία, λέει ο Τρίτα Παρσί, πρόεδρος του Εθνικού Ιρανικού Αμερικανικού Συμβουλίου.

«Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στην κάλυψη [των γεγονότων] από τα Μέσα τους τελευταίους τρεις μήνες. Δεν είναι τόσο το ποσοστό της κριτικής προς τη Σαουδική Αραβία, αλλά η σιωπή [που επικρατούσε] για τον ρόλο της Σαουδική Αραβίας που έχει αρχίσει να αλλάζει δραματικά», είπε ο Παρσί στο ιρανικό Press TV.

Συγκεκριμένα, όλο και περισσότερα δημοσιεύματα στις ΗΠΑ και σε άλλες δυτικές χώρες άρχισαν να θίγουν τις διασυνδέσεις μεταξύ της τρομοκρατίας και των...


Η συνέχεια εδώ