Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Ποιος σάς είπε ότι η «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως» δεν εμπνέει έστω κάποιους; Παρακολουθείστε τη διάλεξη τής φιλολόγου και συγγραφέως Δήμητρας Λιάτσα με θέμα: «Το Θάρρος ως προϋπόθεση της Νίκης». Η ομιλία έγινε ο Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου, στον πολυχώρο «Δεσμοί Ελλήνων», στην Κ. Τούμπα Θεσσαλονίκης




Από το 41' ειδικώς, αρχίζει να ομιλή ΚΑΙ περί Κ Α Ρ Τ Ε Ρ Ι Α Σ



Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !