«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα !!! Μην ξεχνάτε ότι, το ακόλουθο είναι Συμπαντικός Νόμος: Ὕβρις → Ἄτη → Νέμεσις → Τίσις
Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015
Εκατομμύρια έτη φωτός μπροστά ήταν η «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως» φίλε / φίλη αναγνώστη: Ο... «Βενιζελισμός» των Μητσοτάκηδων προετοίμασε (από το 1973 !!!) την παλινόρθωση των Γλύξμπουργκ. Βιώνουμε μια χυδαία εποχή... Σε εξαπάτησαν εντελώς πρόστυχα. Εμάς πάλι, όχι. Εμείς, προσπαθούσαμε να σε αφυπνίσουμε. Εσύ όμως, δεν μάς πίστευες. Έτσι απλά... Εσύ, δεν μάς πίστευες...
Labels:
ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ,
ΒΕΝΙΖΕΛΙΣΜΟΣ,
ΜΑΛΑΚΑΣ ΛΑΟΣ,
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ,
ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ,
ΠΡΙΓΚΙΨ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,
ΤΕΩΣ





