Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Όσο γι' αυτό το θρασύτατο @ρχίδι, όσο σφίγγει η κρίση και οι απόκληροι της κοινωνίας ψάχνουν στους κάδους των σκουπιδιών να βρουν κάτι να φάνε, τόσο αυτό συνεχίζει να πίνει ουίσκια, να σπάει πιάτα και να τραγουδάει... «στην υγειά μας»


Περισσότερα, εδώ (ακατάλληλο για ανηλίκους)