Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Στο Μητσοτακέικο η ΝουΔούλα

Επί τέλους ρε πούστη μου !..


Στο δεύτερο γύρο των εκλογών για την ανάδειξη προέδρου στη ΝΔ πιστεύει πως θα φτάσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα υποστηρίζουν από το περιβάλλον του υποψηφίου.

Συγκεκριμένα, κύκλοι του κ. Μητσοτάκη δηλώνουν πως...

Η συνέχεια εδώ