Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Με σκυμμένο το κεφάλι η Τουρκία αποχωρεί από το Ιράκ


Το διακύβευμα των ΗΠΑ, να χάσουν κάθε επαφή (και επιρροή) με την κυβέρνηση του Ιράκ και η Ρωσία να αναβαθμίσει σε πολύ σημαντικό βαθμό την θέση της με τηη Βαγδάτη, έθεσε στην Ουάσιγκτον προ μίας αυτονόητης απόφασης. Η ανακοίνωση του Λευκού Οίκου είναι σαφής! Ο ένοικος του Λευκού Οίκου μιλώντας με τον τούρκο πρόεδρο επέμεινε ότι είναι ανάγκη η Άγκυρα να "σεβαστεί την εθνική κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα του Ιράκ". Λίγες ώρες αργότερα η Τουρκία ανακοίνωσε ότι «συνεχίζει» να αποσύρει τις δυνάμεις της από το Ιράκ.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο εξωτερικών της Τουρκίας τόνισε...


H συνέχεια  εδώ