Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Οι νέες (υποχρεωτικές) βιομετρικές ταυτότητες

Mετά τον εφιάλτη του "πλαστικού" χρήματος που από την αρχή του έτους θα γίνει μια πραγματικότητα η κυβέρνηση προωθεί και την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αλλαγή των παλιών δελτίων ταυτότητας με τις νέες βιομετρικές ταυτότητες που θα περιέχουν τσιπ με αποθηκευμένα τα προσωπικά μας δεδομένα.

Τι σχέση μπορεί να έχει η έλευσή της με την "μυστική" ΤΤΙΡ που θα καθορίζι σύντομα τις ζωές 800 εκατομμυρίων ανθρώπων;

Στην αντικατάσταση των υφισταμένων ταυτοτήτων με νέα δελτία, που θα είναι δύσκολο να παραχαραχτούν προχωράει η Ελλάδα μετά τις πιέσεις που δέχθηκε από την Ευρωπαική Ένωση και από τις ΗΠΑ.

Υπό την απειλή επαναφοράς της βίζας για...

Η συνέχεια εδώ