Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

Υπάρχουν, ακόμη, κάποιες Γυναίκες (με «Γ» κεφαλαίο). Γίνονται όμως ολοένα λιγότερες... Τώρα πια, υπάρχουν πολύ περισσότερα γύναια... που ολοένα και αυξάνονται...


Όταν υπήρχαν Γυναίκες...
Δανάη Πολυχρονίου 31 Μαΐου, 2018 01:41
Μήπως Διηνέκη πρέπει να το ...κοιτάξεις λίγο το πρόβλημα με τις επιλογές σου;;
Δε λέω... κυκλοφορεί πολύ "μπάζο" στις γυναίκες, αλλά και οι άντρες δεν πάνε πισω!!!

Είναι "γυναικείο" το πρόβλημα, ή ΓΕΝΙΚΟ;;;


Διηνέκης 31 Μαΐου, 2018 09:08
Η γυναίκα κρατά την κοινωνία. Πιο συγκεκριμένα, η γυναίκα μάνα. Ο άντρας, ακόμη και αλητάμπουρας νά 'ναι, στη μάνα των παιδιών του, θα δείξη κάποιον σεβασμό ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ.

Αν όμως η γυναίκα είναι κ@ρ@πουτ@ν@ρ@ ή αλήτισσα ή κακιά ψυχή, τι σόι σεβασμό να δείξη κι ο αλήτης άντρας;

Πηγή: Σχόλια, εδώ.

Κάτι ακόμη...


Με τις κακές γυναικείες ψυχές, τι γίνεται;

Διηνέκης 31 Μαΐου, 2018 21:05
Μία διευκρίνιση στην κυρία... Δανάη:
Η συγκεκριμένη, ΔΕΝ ήταν επιλογή μου. Μού την «φύτεψαν». Βεβαίως, η ευθύνη μου ήταν που δεν την «σούταρα» αμέσως.
Πάντως, δεν είναι απλά τα πράγματα όταν σού στήνουν παγίδα. Όταν ερωτευθής δε, την πάτησες. Εκεί είναι το θέμα. Θέλει χρόνο μέχρι να ξελαμπικάρη κάποιος αφού τού στήσουν παγίδα.
Ο εχθρός, έρχεται προετοιμασμένος. Ο στόχος, είναι απροετοίμαστος.
Γι' αυτό ενημερώνω - τώρα πια - τα νέα παιδιά με τις αναρτήσεις μου περί τής πρακτοράτζας τού Ραχωβίτσα. Για να προσέχουν.
Άκου επιλογές μου...
Εγώ «έφταιγα» δηλαδή που με βασάνισε ο Ραχωβίτσας με την ψυχοπαθή πρακτόρισσά του;
Αθώοι όσοι - ΜΕ ΣΑΔΙΣΜΟ - βασανίζουν Έλληνες;