Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Αληταρά χατζη - μ@λ@κ@, το συνεχίζεις, ε; Τι ζόρι τραβάς ρε αληταρά; Ένας πασίγνωστος κίναιδος είσαι, σε ξέρουν όλοι. Σταμάτησα να παραπέμπω στο κ@λο - blog σου, έπεσαν τα "clicks" και ξανάρχισες τα γνωστά σου; Ακόμα με τον κακκαϊνομανή κάνεις παρέα; Ένα μάτσο αλήτες ήσασταν, είστε και θα είστε αλητάμπουρα. Πρακτοράκια τού 50άρικου. Αξιοθρήνητα ψοφήμια... Σάς ξέρω όλους και όλες, έναν - έναν και μία - μία αληταρά... Αυτό τρέμεις αλητάμπουρα...

Ολόιδιος με τον αλητάμπουρα αυτόν, είσαι χατζη - μ@λ@κ@...
Ανώνυμος είπε...
ο γελοίος δεν διαφήμιζει ρεχωβίτσες πλέον...
25 Απριλίου 2020 - 8:34 π.μ.

. είπε...
8:34 π.μ

Κόλπο είναι, αρκεί να μην πέσεις ΕΣΥ μέσα!!

Να πάρεις αυτές τις δημοσιεύσεις στο δικό σου blog και μετά να σε τρέχουν!!

Νόμισε ότι εγώ είμαι κανένας μαλάκας και δεν κατάλαβα. Χαφιές είναι της αστυνομίας. Παρακρατικός. Από το πουθενά σου δημουργεί θέματα. Με στημένα σχόλια σου κάνει ζημιές. Να, για παράδειγμα τώρα διαβάζει αυτά που γράφουμε. Τι θα κάνω; Θα ρυθμίσω λίγο τα σχόλια γιατί θα πρέπει να φύγω.

Peri
25 Απριλίου 2020 - 8:58 π.μ.

. είπε...
Eίμαι ο μοναδικός ΚΑΘΑΡΟΣ blogger. Όλοι τους κάπου ανήκουν. Εγώ, όχι. Εγώ είμαι με το δίκαιο με το σωστό. Για αυτό ο χαφιές έχει τρελαθεί. Και δεν είναι ο μοναδικός.

Δεν θέλουν ελεύθερο ίντερνετ.

peri
25 Απριλίου 2020 - 9:14 π.μ.