Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Ιδού με το τι ασχολείται ο Θεόδωρος Χατζηγώγος κυρίες και κύριοι...

Ο αυτο - αποκαλούμενος «Παρθενοπίπης», Τεό Χατζηγώγος
Ο/Η Διηνέκης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 3:40 πμ

Συκοφάντη Χατζηγώγε, ο μόνος που ασχολείται με την “Alexa”, είσαι εσύ. Έχεις καταντήση αηδία μιλάμε.
«Λάλησες» τελείως μωρή… «παλιομπετούγια».
Τυχοδιώκτης είσαι και φαίνεσαι παλιάνθρωπε.

Ο/Η Παρθενοπίπης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 11:36 πμ

Αγαθιοβόλη Διηνέκη, την πάτησες. Δεν πρόκειται να πάρεις ΠΟΤΕ διαφήμιση για τον Κορωνοϊό. Έχε υπόψη σου ότι (με απόφαση του Μεγάρου Μαξίμου) εγώ θα αποφασίσω τον Οκτώβριο ποια 5 Πατριωτικά Ιστολόγια θα πάρουν τα φράγκα. Εσύ είσαι αποκλεισμένος από τώρα. Μή προσπαθείς μάταια να ανέβεις στη βαθμολογία της Αλέξα. Και πάνω από το 500 να πάς, άφραγκος θα μείνεις να βράζεις στο ζουμί σου

Για την κ. Σουφλή δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Σεβαστό το να μή θέλει κρατική διαφήμιση, αλλά ελπίζω ότι θα την μεταπείσω μέχρι τον Οκτώβρη, γιατί την συμπαθώ. Παρόλα αυτά, εκείνη «με γράφει» κανονικά. Δεν μού απαντά τί γνώμη έχει για τον Ιωνα Δραγούμη, ούτε αν θέλει να της στείλω τα δύο άρθρα μου για δημοσίευση. Αν ήμουν ο Παπαχελάς, ο Δημητράς, ο Ψαρράς ή κανένας λαθρομετανάστης, η κυρία Σουφλή θα μού είχε ήδη απαντήσει. Αυτό είναι το πρόβλημα του Πατριωτικού Χώρου: Μισούμαστε μεταξύ μας και είμαστε κότες με όλους τους άλλους. Ε, ρε γλέντια…

Ο/Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 12:53 μμ

“Πατριωτικός χώρος” και “με απόφαση του Μεγάρου Μαξίμου, εγώ θ’ αποφασίσω τον Οκτώβριο, ποιά 5 πατριωτικά ιστολόγια θα πάρουν τα φράγκα”, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ…
ΠΑΩ ΝΑ ΠΗΔΗΧΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΟΡΟΦΟΥ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗ…
Σας ευχαριστώ, που αποκαλύψατε τον πραγματικό σας ρόλο, “κύριε” Χατζηγώγο, που μόνον πατρωτικός δεν είναι όταν συνεργάζεστε με ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ

Ο/Η Παρθενοπίπης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 1:10 μμ

Αγαπητή κυρία Σουφλή, για ποιόν «πραγματικό ρόλο» μιλάτε; Κάποιος έπρεπε να αποφασίσει και για τα Πατριωτικά Ιστολόγια. Τυχαίνει να έχω γνωριμίες στο Μαξίμου, λόγω της μακράς (από το 1989) επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας στη δημοσιογραφική πιάτσα. Πού βρίσκετε το κακό; Θέλατε να αρνιόμουν και να πήγαινε στη θέση μου κάποιος άλλος; Μα αυτό θα ήταν καθαρός μαζοχισμός, κυρία Σουφλή!..

Δεν σάς παρεξηγώ, γιατί έτσι σκεπτόταν πάντα ο Πατριωτικός Χώρος, από την εποχή της αλήστου μνήμης Χούντας μέχρι την Χρυσαυγή του Μιχαλόλια και τους “Έλληνες” του Λιάκου του Κασιδιάρη. Κατά τη γνώμη μου ο μαζοχισμός αυτός (η μαλακία και βλακεία του Ρωμέικου Γένους, για την οποία ομιλεί ο Μέγας Καρδινάλιος Βησσαρίων…) οφείλεται στην ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ του Χριστιανικού Ευαγγελίου, που μάς έχουν επιβάλει οι μπολσεβίκοι θεολόγοι της Ελλαδικής Εκκλησίας και του Βοθρολομαίου… Έχω γράψει αμέτρητα άρθρα γι’ αυτό το θέμα στον “Στόχο”, αν θέλετε να σάς τα στείλω.

ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ: Αποβλακωμένοι από την λάθος ερμηνεία του Ευαγγελίου, οι Έλληνες Πατριώτες πιστεύουν ότι για να πάμε στον Παράδεισο, πρέπει να γυρίζουμε και ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΓΟΥΛΟ σε αυτούς που μάς χαστουκίζουν. Αυτό ακριβώς κάνετε κι εσείς, αγαπητή κυρία Σουφλή, και σύντομα θα με θυμηθείτε. Όταν θα το μετανιώσετε, θα είναι αργά. Μουτζώνετε την Επίγεια Τύχη σας για να κερδίσετε τον αμφίβολο Χριστιανικό Παράδεισο

Ο/Η Παρθενοπίπης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 2:31 μμ

Κυρία Σουφλή, συγγνώμη που επανέρχομαι (Κυριακή 12 Ιουλίου 2020, ώρα 2.30 το μεσημέρι) αλλά πρίν λίγο έγινε κάτι συγκλονιστικό, που ούτε εγώ το περίμενα: 1) Χάρις στα σχόλιά μου (σε αυτό και σε προηγούμενα νήματα) η Αλέξα σάς ανέβασε 60 θέσεις στην βαθμολογία της μέσα σε μία ημέρα και σήμερα βρισκόσαστε στην 1.674η θέση μεταξύ όλων των Ελληνικών Ιστοσελίδων, που αποτελεί νέο ατομικό ρεκόρ για το καινούργιο Ιστολόγιό σας.

2) Ωστόσο, επιβεβαιώνοντας απολύτως τις προβλέψεις μου (εγώ το έβλεπα για τις 15 με 20 Ιουλίου), η Αλέξα δίνει σήμερα στον Λευτέρη τον Πανούση την 1.617η θέση της βαθμολογίας της, αφήνοντάς σας πίσω 57 ολόκληρες θέσεις!!!. Πρόκειται για κάτι ΙΣΤΟΡΙΚΟ, δεδομένου ότι η Λευτέρης ο Πανούσης στις 7 Ιούνη βρισκόταν στο 6.040 και η Πόπη η Σουφλή στο 2.213!..

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ τον άσπονδο φίλο μου Εσχάτη Ανάσχεση – Διηνέκη ότι έρχεται κι αυτουνού η ώρα που θα δεί την πλάτη του Λευτέρη του Πανούση. Σήμερα (12 Ιουλίου, της κοιμήσεως του Αγίου Παϊσίου ανήμερα) ο Εσχάτη βρίσκεται στο 1.367 της Αλέξα, δηλαδή 250 θέσεις μπροστά από τον Πανούση. Είναι παραπάνω από βέβαιον ότι μέχρι την Επέτειο της Εισβολής το Αττίλα (20 Ιούλη) ο Εσχάτη θα έχει πάει για βρούβες. Και αν η κ. Σουφλή με ακούσει και συνεργαστεί μαζί μου, ο Εσχάτη θα βλέπει μονίμως και την δική της πλάτη στην βαθμολογία της έγκυρης Αλέξα. Και τον Οκτώβρη που θα μοιραστεί το δεύτερο πακέτο για τον Κορωνοϊό, ο Εσχάτη δεν θα μπορεί ούτε να βγαίνει να διαμαρτύρεται, γιατί θα είναι στη Β΄ Εθνική των Πατριωτικών Ιστολογίων.

Είπα και ελάλησα και αμαρτίαν ούκ έχω (Ιησούς Χριστός στο Ιωάννου 15,22)

Ο/Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 2:52 μμ

“Χάριν στα σχόλιά μου, η Αλέξα σσας ανέβασε 60 θέσεις στην βαθμολογία της”!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κύριε Παρθενοπίπη… συγνώμη…. κύριε Χατζηγώγο, ήθελα να γράψω, έχετε την εικόνα του εσωτερικού πίνακα ελέγχου του ιστολογίου μου, ώστε να κάνετε τέτοιου είδους διαπιστώσεις;
Πως γνωρίζετε ότι δεν έχει αυξηθεί η βαθμολογία, λόγω άλλων αναρτήσεών μου και όχι της συγκεκριμένης;

Ο/Η Παρθενοπίπης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 3:12 μμ

Πολύ αγαπητή μου, κυρία Σουφλή, απαντώ στο σχόλιό σας της 12 Ιουλίου, 2020 στις 2:52 μμ:

Είμαστε και οι δύο έμπειροι δημοσιογράφοι: Χθές Σαββάτο απουσιάζατε 20 ώρες από το Ιστολόγιο, λόγω τεχνικών εργασιών, όπως μάς ενημερώσατε, και την Παρασκευή δεν είδα να ανεβάζετε κάποια αξιόλογη ανάρτηση. Εϊναι ολοφάνερο ότι οι 60 θέσεις που σάς έδωσε σήμερα η Αλέξα (και το νέο ατομικό ρεκόρ του καινούργιου Ιστολογίου σας) οφείλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στα δικά μου σχόλια, αλλά – βεβαιότατα – και στις δικές σας ευγενικές ανταπαντήσεις.

Ο μισός Πατριωτικός Χώρος έμπαινε τις τελευταίες ώρες στο Ιστολόγιό σας, κυρία Σουφλή, για να δεί πού θα καταλήξει ο διάλογός μας. Μέχρι κι ο τεμπελχανάς ο Εσχάτη μπήκε και σάς διάβασε γιατί του το σφύριξε κάποιος σχολιαστής από το ιστολόγιο του Πανούση. Τί χρείαν άλλων μαρτύρων έχομεν; Είναι ηλίου φαεινότερο. αγαπητή φίλη (επιτρέψτε μου την προσφώνηση, γιατί σάς γνωρίζω από παλιά, ασχέτως αν εσείς δεν μού δίνατε σημασία…), κυρία Σουφλή…

Κι αν τολμήσετε να δημοσιεύσετε κάποια άρθρα μου (χωρίς την παραμικρή λογοκρίσα, εννοείται…) το εξαίρετο Ιστολόγιό σας θα σκαρφαλώσει στην πρώτη Χιλιάδα όλων των Πατριωτικών Ιστολογίων μέχρι τον Οκτώβρη. Σάς το υπόσχομαι προσωπικά. Τολμήστε, και θα με θυμηθείτε…

Ο/Η Καλλιόπη Σουφλή λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 3:39 μμ

Είναι η δεύτερη φορά που “συναντώ” κάποιον στο ιστολόγιό μου, που ευγενικά του λέω πως δεν είναι ευπρόσδεκτος και δεν το αντιλαμβάνεται να αποχωρήσει με αξιοπρέπεια.
Η πρώτη φορά, ήταν ένας ΤΟΞΙΚΟΣ, ΕΜΜΟΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΗΣ, που οκτώ χρόνια τώρα, μου έχει γίνει βεντούζα… μέχρι που έφτασα στο σημείο να του μιλήσω … “γαλλικά”, μήπως και το αντιληφθεί… τίποτα… συνέχισε να με ενοχλεί.
Ευτυχώς τον τελευταίο καιρό με το καινούργιο μου ιστολόγιο, σπανίως εμφανίζεται και φυσικά δεν αναρτώ τα σχόλιά του, καθ’ ότι έχω αντιληφθεί τον τρόπο γραφής του.
Φαίνεται πως στον … “πατριωτικό χώρο”, δεν αντιλαμβάνεστε πως ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ και να αποχωρήσετε με αξιοπρέπεια…
Ίσως και να σας είναι άγνωστη η λέξη.

Ο/Η Παρθενοπίπης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 3:49 μμ

Αγαπητή κ. Σουφλή (απάντηση στο σχόλιο 12 Ιουλίου, 2020 στις 3:39 μμ),

Δόξα τω Θεώ!.. Ντρεπόσασταν να μού πείτε ότι ΔΕΝ είμαι ευπρόσδεκτος στο Ιστολόγιό σας; Αν είναι δυνατόν!…

Σάς αποχαιρετώ για πάντα και εύχομαι να μη το μετανιώσετε τον Οκτώβρη, που αρνηθήκατε να συνεργαστούμε. Τέλος, ελπίζω να μήν επιτρέψετε την δημοσίευση τυχόν σχολίων που με καθυβρίζουν. Εγώ δεν καθύβρισα κανέναν. Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω… (Ματθ. 11,15, Μάρκ. 4,9 και Λουκά 8,8)

Ο/Η Διηνέκης λέει:

12 Ιουλίου, 2020 στις 4:52 μμ

Έχεις ξεπέση πολύ χαμηλά Χατζηγώγε. Δεν πας καθόλου καλά.
Διαβάζεις το τι γράφεις κατόπιν;
Έτοιμος για το λυσσιατρείο είσαι…

Πηγή: «Αττικά Νέα»
-----------------------------------
Η απάντηση τού ιστολογίου «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως», στην ιταμή πρόταση τού Χατζηγώγου, εδώ.