Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τρίτη 27 Απριλίου 2021

ΚΑΤ' ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ 2:19 ΤΟΥ VIDEO - ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ «ΕΣΧΑΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΕΩΣ». ΚΑΘΕ «ΑΛΛΟΣ» Ή «ΑΛΛΗ», ΑΣ ΜΗΝ ΜΠΗ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ._


Ευχαριστώ, θερμότατα, τον Πλοίαρχο Μπέχλη για τα καλά του λόγια εδώ (από το 39:58 μέχρι και το 40:22 τού ηχητικού).
Το ιστολόγιο «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως», δίνει τις μάχες του, από το 2007. Όμως, ο διαχειριστής του, βρίσκεται στους Εθνικούς Αγώνες, από το 1984. Από διάφορες επάλξεις...
Η πλέον δύσκολη περίοδος για εμένα, υπήρξε από τον Ιούλιο τού 2011 μέχρι και τον Ιανουάριο τού 2016. Βασανίσθηκα, ΚΤΗΝΩΔΩΣ, από τον τότε Υπαρχηγό τής ΕΛ.ΑΣ. (και μετέπειτα Διοικητή τής DEA στην Αθήνα) Αντιστράτηγο Ιωάννη Ραχωβίτσα, επί 54 μήνες. Οι αναγνώστες μου, πληροφορούνται τα περί των βασανιστηρίων μου, από εμένα τον ίδιον, από την 1η Ιανουαρίου τού 2018, μέχρι και σήμερα. Υπήρξαν στιγμές, που ήμουν ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ, περικυκλωμένος από μοχθηρούς ανθρώπους, γεμάτους μίσος και κακία. Υπήρξαν φορές, τέσσερις φορές, που έξω από την εστία μου, με παραφύλαξαν αγέλες τουρκαλβανών. Πέντε τουρκαλβανοί, σταλμένοι από τον Ραχωβίτσα, νύχτα, σαν τις πουτάνες. Η «Εσχάτη Γραμμή Ανασχέσεως», δεν σίγησε όμως. Χαίρομαι που δεν είμαι πια ολομόναχος...

Καλές Νίκες νά 'χουμε.

Διηνέκης