Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΛΛΑΣ - ΚΥΠΡΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΛΛΑΣ - ΚΥΠΡΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026

Για τους Εθνομάρτυρες Τάσο Ισαάκ και Σολωμό Σολωμού, ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. Στείλαμε για τον Νετανιάχου... Κατάλαβες κ@ρ@-κ@ρ@-κ@ρ@μ@λ@κ@ μου; Ε; Κατάλαβες μ@λ@κ@;

Περισσότερα, εδώ Κ Α Ι εδώ.


Από το 1974 μέχρι χθες, η Κύπρος ήταν... μακριά. Από σήμερα, είναι... κοντά, ε; Οι Πέρσες, έχουν αξιοπρέπεια. Εμείς, γίναμε «σφουγγαρίστρες» τού Νετανιάχου


Περισσότερα, [εδώ Κ Α Ι εδώ] Κ Α Ι εδώ.

Μιζοτάκωλο και... κόντε ντέ-ν-ντια, στέλνουν τις Φρεγάτες «Κίμων» και «Ψαρά» στην Κύπρο, για... προστασία των Βρεττανικών Βάσεων. Πόσους αμυντικούς πυραύλους διαθέτουν οι δύο αυτές Φρεγάτες, οέο; Οι Πέρσες κάνουν επιθέσεις με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ drones κάθε φορά. Στο Ντουμπάϊ, προχθές, έριξαν 541 drones και δεκάδες βαλλιστικούς πυραύλους. Σκεφτείτε μόνο, να ρίχνουμε Aster 30 (των δύο εκατομμυρίων έκαστος) για να καταρρίπτουμε drones των 30 με 50 χιλιάδων.

Περισσότερα,
εδώ Κ Α Ι [εδώ Κ Α Ι εδώ] K A I [εδώ K A I εδώ].


Εν τω μεταξύ, Στρατηγός των Φρουρών τής Επαναστάσεως, προέβη σήμερα στην εξής δήλωση: «Θα εξαπολύουμε επιθέσεις στην Κύπρο μέχρι να αναγκαστούν οι Αμερικανοί να την εγκαταλείψουν».

Άλα τις !!! Σφοδρή πυραυλική επίθεση δέχθηκε η Βρεττανική Βάση Ακρωτηρίου, στην Κύπρο !!! Προηγουμένως, Ιρανικά drones "Shahed 136" κτύπησαν (ΚΑΙ ... ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ) την Γαλλική Ναυτική Βάση στο Αμπού Ντάμπι !!!


Περισσότερα, εδώ Κ Α Ι εδώ.