Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2024

Alessandra Amoroso - Comunque andare (Video Ufficiale)



Όπως και νά 'χει, συνέχισε
Ακόμα κι αν νιώθεις ότι πεθαίνεις,
Για να αποφύγεις ακριβώς το να μην κάνεις τίποτα
Περιμένοντας το τέλος
συνεχίζεις επειδή δεν ξέρεις πως να μείνεις ακίνητος
Επιμένεις να ψάχνεις το φως στο βάθος των πραγμάτων.

Όπως και νά 'χει, συνέχισε
ακόμη κι αν είναι για να καταλάβεις
ή να μην καταλάβεις τίποτα
Αλλά για να είσαι σε θέση να πεις στην αγάπη
"Έζησα στο όνομά σου"
Και χόρεψε και ίδρωσε κάτω απ' τον ήλιο
δεν με νοιάζει αν το δέρμα μου καεί
ή αν καίω για δευτερόλεπτα και ώρες
αυτό που με νοιάζει είναι το ότι με βλέπεις
και το τι βλέπεις μέσα μου ...
είμαι εδώ μπροστά σου
Με τη βαλίτσα μου γεμάτη από φόβους και επιθυμίες

Όπως και νά 'χει, συνέχισε, μη σταματάς
Ακόμα κι αν αισθάνεσαι να ξεθωριάζεις
δεν μπορείς να σωθείς αλλά να το παίξεις μέχρι τέλους
οπότε συνέχισε, μη σταματάς, τ' αγκάθια μπορείς να τα βγάλεις μετά
και όταν κλείνω τα μάτια μου μόνο τα τριαντάφυλλα και η μυρωδιά τους είναι αυτό που μένει
και θέλω να χορεύω
και να ιδρώνω κάτω από τον ήλιο
δεν με νοιάζει αν το δέρμα μου καεί
ή αν καίω δευτερόλεπτα και ώρες
αυτό που με νοιάζει είναι το ότι με βλέπεις
και το τι βλέπεις μέσα μου ...
είμαι εδώ μπροστά σου
Με τη βαλίτσα μου γεμάτη από φόβους και επιθυμίες

συνεχίζεις επειδή δεν ξέρεις πως να μείνεις ακίνητος
στέκεσαι μέσ' τη νύχτα ξέρεις πως θα σε βρω
και θέλω να χορεύω
και να ιδρώνω κάτω από τον ήλιο
δεν με νοιάζει αν το δέρμα μου καεί
ή αν καίω δευτερόλεπτα και ώρες
και θέλω να ελπίζω πως δεν υπάρχει πια τίποτα να κάνουμε
Θέλω να είμαι η καλύτερη για όσο βρίσκεσαι εδώ
Και επειδή υπάρχεις για να σ' αγαπώ.

Πες μου αν με βλέπεις
και τι βλέπεις σε μένα
Καθώς σου χαμογελάω
με τα ελαττώματά μου, τους φόβους και τις επιθυμίες μου.