![]() |
| Νοσεί σοβαρά η (ανθ-)«ελληνική» ακροδεξιά... |
1 σχόλιο:
- peri.. δανειζομαι αυτο το βημα για να απευθυνθω στο Διηνεκη........ ρε,Διηνεκη,τι θα γινει με αυτα τα ΧΑΦΙΕΔΟΣΚΥΛΑ του ΣΤΟΚΟΥ?...καλα τους ελεγες τελικα.... μιλαμε ειναι ΠΙΣΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΟΙ τυποι.... επι παραδειγμα... τραβα δες σημερα ΧΤΥΠΗΤΗ ΕΙΔΗΣΗ στο σαιτ τους,ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΩΝΟΥΚΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ! κανει πολεμο λενε...ιδεολογικο..με τον ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ....που?... στο ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ που συμφωνουνε ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ -ΟΠΟΥ Κ δεν ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ καν σαν ειδηση!!! -?....κανει το πολεμο?.... Δες απο που παιρνουν την ειδηση...απο το ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ.....ντε...του εδινε κ ειδησεις του Κομιστη,ελεγε προσφατα....το ελεγε φορα παρτιδα. Και ξερεις γιατι τα λεω αυτα?.... οι ΣΤΟΚΟΙ..ειναι που αρχισαν πολεμο εναντιον της ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗΣ,ντε... δεν ειναι "καλοι" τωρα...ειναι προδοτες...κ δεν ειναι καν πατριωτες.... χαχ ρε,μιλαμε για πολυ χαφιεδιλικι...... κΑΝΕ Κ το συνειρμο... τωρα,με το ΚΟΜΙΣΤΗ.... κ ο ΚΟμιστης σιγονταριζε τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.... κ τους πουλησε μετα... οπως κ οι ΣΤΟΚΟΙ..... ΡΕ,ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΔΟΤΕς ΜΙΛΑΜΕ κ πρακτοριλικια. ξυπνα κοσμο......... θενξ περι.




