Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

400.000 - εν τέλει - οι λοβοτομημένοι που ψήφισαν για τη ΝουΔούλα τους, αλλά ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΟΥΡΚΟ - ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ / ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ (ΥΠΟ ΜΙΑΝ ΑΓΓΛΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Φ Α Ι Ν Ο Μ Ε Ν Ι Κ Η «ΕΠΟΠΤΕΙΑ» ΦΥΣΙΚΑ)



Oι κάλπες των εσωκομματικών εκλογών της Νέας Δημοκρατίας θα κλείσουν στις 20.00, ενώ όπου υπάρχουν ακόμα πολίτες παρόντες που θα επιθυμούν να ψηφίσουν, η εφορευτική επιτροπή θα δύναται να συνεχίσει τη διαδικασία της ψηφοφορίας μέχρι να ψηφίσει και ο τελευταίος.

Ο κ. Τραγάκης ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι τώρα έχουν ψηφίσει 325.000 άνθρωποι και ευχαρίστησε τους 4 υποψήφιους προέδρους γιατί, όπως τόνισε, συνέβαλαν ώστε να είναι μεγάλη η προσέλευση του κόσμου.

Νέο κύμα μαζικής προσέλευσης στα εκλογικά κέντρα της ΝΔ παρατηρείται σε όλη τη χώρα. Λίγο μετά τις 6.00 που έκλεισαν τα καταστήματα...

H συνέχεια εδώ








Κι εσύ λαέ μαλακισμένε...