Oι κάλπες των εσωκομματικών εκλογών της Νέας Δημοκρατίας θα κλείσουν στις 20.00, ενώ όπου υπάρχουν ακόμα πολίτες παρόντες που θα επιθυμούν να ψηφίσουν, η εφορευτική επιτροπή θα δύναται να συνεχίσει τη διαδικασία της ψηφοφορίας μέχρι να ψηφίσει και ο τελευταίος.
Ο κ. Τραγάκης ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι τώρα έχουν ψηφίσει 325.000 άνθρωποι και ευχαρίστησε τους 4 υποψήφιους προέδρους γιατί, όπως τόνισε, συνέβαλαν ώστε να είναι μεγάλη η προσέλευση του κόσμου.
Νέο κύμα μαζικής προσέλευσης στα εκλογικά κέντρα της ΝΔ παρατηρείται σε όλη τη χώρα. Λίγο μετά τις 6.00 που έκλεισαν τα καταστήματα...
H συνέχεια εδώ
Κι εσύ λαέ μαλακισμένε...
![]() |
| ...κι ο επίκουρος τηλε-μεταπράτης, ουραγός. |













