Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Ψάχνετε για ωραίους Έλληνες; Στη Συρία !


Στην ελληνοχριστιανική πόλη (8.000 κάτοικοι) Χαμπάμπ ή Χαμπάτ (Khabab), στην επαρχία Νταράα στη νότια Συρία, κοντά στα σύνορα με την Ιορδανία, παρά ότι ο πόλεμος μαίνεται οι κάτοικοι αποφάσισαν να στολίσουν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ύψους 16 μέτρων.
Η πόλη απέχει 57 χιλιόμετρα νότια της Δαμασκού. Οι κάτοικοι της πόλης είναι όλοι χριστιανοί και ανήκουν στη Μελχίτικη Ελληνική Καθολική Εκκλησία.

Η Μελχίτικη Ελληνική Καθολική Εκκλησία είναι μια Εκκλησία που γεννήθηκε στη Συρία.
Ονομάζονται Μελχίτες, που σημαίνει «βασιλικοί» – «αυτοκρατορικοί», διότι ασπάζονται το δόγμα της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης, που ήταν η πρωτεύουσα του ανατολικού Ρωμαϊκού κράτους.
Οι Σύροι μονοφυσίτες χριστιανοί, που αποσχίστηκαν από την Εκκλησία Κωνσταντινούπολης το 451 μ.Χ., αποκαλούσαν «Μελχίτες» που στα συριακά σημαίνει «βασιλικοί», δηλαδή «βασιλόφρονες», όσους συμπατριώτες τους ή Ελληνορωμαίους κατοίκους της Συρίας παρέμειναν πιστοί στο...


H συνέχεια εδώ