«Αυτό το αναγνωρίζω ως μοναδικό και εξαιρετικό ανάμεσα στα ελαττώματά μου - την συνήθεια, στην οποία εμμένω, να προτιμώ να λέω πρώτα από όλα πράγματα που ξέρω ότι θα δυσαρεστήσουν τους ακροατές μου. Αυτό το γνωρίζω, ωστόσο το διατηρώ σκόπιμα, και σε καμία περίπτωση δεν αγνοώ πόσους εχθρούς δημιουργεί αυτή η συνήθεια μου...» [ ΤΖΙΡΟΛΑΜΟ ΚΑΡΝΤΑΝΟ (1501-1576) ]. Υπόσχεση: Τα πάντα για την Ελλάδα !!! Μην ξεχνάτε ότι, το ακόλουθο είναι Συμπαντικός Νόμος: Ὕβρις → Ἄτη → Νέμεσις → Τίσις
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015
Ε, εντάξει, ο στόχος επετεύχθη (βγήκε ο Κούλης ντε, έρχεται κι ο υιός τού Τέως) Έτσι λοιπόν, τα παρατάει κι ο Χίος ! Αποσύρονται αρκετοί, δεν είναι ο μόνος...
Labels:
ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ,
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ,
ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ,
ΠΡΙΓΚΙΨ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,
ΤΕΩΣ





