Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Το Ισραήλ «άσσος στο μανίκι» τού Ερντογάν με τη Ρωσία;

Ναι ρε πούστη μου, επί τέλους !..


Μπορεί ο Τούρκος Πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, να πιέζεται ασφυκτικά από τη Ρωσία, όμως η «ανάγνωση» της μεγάλης εικόνας των εξελίξεων στην περιοχή δείχνει ένα σκηνικό για την τουρκική πλευρά το οποίο μπορεί να εξακολουθεί να είναι απόλυτα ρευστό, αφήνει όμως περιθώρια ελιγμών που θα μπορούσαν υπό προϋποθέσεις να φέρουν αποτελέσματα που θα οδηγήσουν σε σταδιακή αλλαγής του σκηνικού. Η νέα «παράμετρος στη γεωπολιτική εξίσωση» εισήχθη από τον ίδιο τον Ερντογάν, ο οποίος, σε δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους με την επιστροφή του από το Τουρκμενιστάν, θυμήθηκε την πάλαι ποτέ «στρατηγική συμμαχία» με το Ισραήλ.

Η συνέχεια  εδώ