Κρατάτε γερά !


Σε όσους απέμειναν όρθιοι: Καρτερία και Ευψυχία !

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Χαχαχα! Μετά από τον επίκουρο τηλε-μεταπράτη, ακολούθησε κι ο Μητσοτακο-Βορίδης. Αναμένουμε τον Καραγκιοζοφέρη τώρα, για το πλήρες ξεβράκωμα...


Την ανάγκη ανανέωση του κόμματος, ώστε να αντιμετωπιστεί η ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς και να υπάρξει μια μαχητική αντιπολίτευση κόντρα στον ΣΥΡΙΖΑ, διατύπωσε σήμερα, Τετάρτη (23/12/2015) ο βουλευτής της ΝΔ...

Η συνέχεια  εδώ